Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Ida - Åh, har precis lovat bort mig på den där middagen på fredag :( Fredagen efter kanske? ;)
Lilla L har åkt på feber efter vaccin, han har bara varit vaken ca 2 timmar under dagen och det är för att äta. så idag håller vi oss inomhus. Tur att vädret inte är det bästa. Jag hoppas på att den är borta imorgon.
Stackars lilla Lukas! Skönt att det är svalare ute idag så han inte kokar bort.
Ida jag ska kolla med mannen hur det ser ut på fredag.
Nu har jag handlat hem banangröt och lite majspure så nu jäklar ska barnet matas, hihi
Jag längtar så tills han bara äter annat så jag kan sova och bara få släppa lite och slappna av. Känner att jag igen inte mår så bra men jag tror mkt är sömnen eller jag menar sömnbristen.
Var idag på mitt jobb och bosta lite bra energi. Jag vill följa med en stund på torsdag ialf, ska kolla med mannen om han tycker det är ok.
Haha förlåt med vi var ju redan uppbokade på fredag! förvirrad!
Veckan efter åker vi dock iväg på måndagen och har ganska tight schema så jag kan tyvärr inte boka in något förtillfället.
Nästa vecka ska aktuella städer för framtida flytt spanas på....helst vill vi bo kvar i Sthlm men det är så urbota dyrt eller så ligger det ändå långt ut i ingenstans dit man ändå måste åka mer än en timme innan man är i stan... suck.. alla vänner finns ju här..