• Micro

AVA klinik i Riga

Tack Zaq för tummhållningen, känns som det behövs.

• Micro

Plussade i morse:)) i eftermiddag till vc för blodprov. Nu är jag ännu mer nervös:)

• Micro

Wonders: jag är helt stum, sååå glad för dig:)) har tänkt så på dig! Absolut var d positivt att vi var där tillsammans, gav ju strålande resultat.

• Micro

Fru84: jag har kollat flygresor på flygresor.se för att se billigaste flyg, där finns många flygbolag å resebyråer. Har dock inte bokat via dem utan direkt på flygbolagen sidor men anv sidan för att då en prisjämförelse.

• Micro

Försår precis rädslan o oron. Jag vågade inte vara positiv under ruvningen, hade ju inga symtom så som försvar ställde jag in mig på att d inte tagit sig å då var jag inte nervös men.... efter plusset är en annan sak, jag var så grymt nervös, kände efter hela tiden å tänkte å tänkte. Sov så dåligt, vaknade på natten med sån oro o kunde inte somna. Nu efter en vecka börjar oron släppa lite försöker mota bort den när den kommer men känner efter hela tiden om symtomen är kvar. Har bara lite ömma bröst. Jag kommer nog oxå vara ett vrak inför ul.

• Micro

Förstår även det med att vara ensamma. Vi har inte berättat för någon närstående. Var i bästa kompisens stuga idag, hon å guddottern (14 år) rensade bland hennes o lillebrors babykläder som skulle till röda korset el sparas. Så söta skor, blev sugen på att berätta men höll mig. Funderar på hur vi ska berätta för våra föräldrar, de vet inte ens om att vi haft problem men de anar nog pga vår ålder. Känns mest svårt att berätta för mina föräldrar, är vanligtvis så öppen mot dem å nu har jag inte berättat, kommer de att undra varför? Antar att jag får förklara. Mamma kommer att vilja ha alla detaljer men pappa vill inte vara frågvis. Vet inte när jag vill berätta. När tänker ni berätta?

• Micro

Chikikta: jag kommer nog oxå berätta för bästa vännen efter ul, hon får veta först. Hon frågade i juni om vi skulle försöka me ÄD o jag sa att vi funderar. Känns inte bra men ville inte säga trots att hon är världens bästa vän.

Funderar, kan man träna mage nu när jag plussat? Har för mig att man ska vara försiktig under ruvning men Riga sa inget. De flesta tr former trönar ju magen mer el mindre, har bara promenerat sedan ET.

• Micro

Förstår dig chikita: Lycka till i eftermiddag. Skönt att d äntligen är dags.

Välkommen löparnörden!

• Micro

Chikita: förlåt att jag varit frånvarande, har försökt fokusera på annat. Har varit så nervös tidigare för hur de ska gå. Fick göra ett vul förra veckan men d var ju så tidigt att de bara gick att konstatera att ja jag är gravid. Får ge mig till tåls ett tag till.

Zaq: detta vul var i v 6+2.

• Micro

Gjorde ul i går o såg ett hjärta o embryo på 6 mm:) Är ju fortfarande väldigt tidigt, men skönt iaf. Egentlig dag för ul är på måndag enl Riga men ville inte vänta över helgen.

Svar på tråden AVA klinik i Riga