• Micro

AVA klinik i Riga

Azurea: Grattis!! Jackpot!! Blir så glad för er skull

• Micro

Tack för alla svar ang betalningen känner mig lugnare på den punkten. Lite nervös för UL imorgon inför ET prel 14 juli.

• Micro

UL idag, slemhinnan var 8 mm å allt såg bra ut. Riga var nöjda o troligen blir det ET enl plan den 14 juli:)

• Micro

Wonders: jag gör oxå ET den 14 juli, blir på nya Avs Riga. Fick datumet bekräftat igår. Har kanske frågat förtur men var går du?

• Micro

En fråga ang att ta prover på kliniken i Riga. Någon som vet bad det kostar? Dom har varit mkt välvilligs m att ta prover men funderar då vissa går att ta hemma m högkostnadsskydd. Sambon tog nytt hiv/hepatit hemma men svaret har inte kommit så han får ta det i Riga. Får känslan av att de heller vill att vi tar prover där. När jag frågar om specifika prover har de svarat lite undvikande att vi kan ta allt du behöver här. Kostar ju nog mkt som d är så om det går att spara lite på provtagning är det ju välkommet.

• Micro

Någon som kan lägga in mig på listan? Jag har gjort ett avbrutet ivf försök o nu blir det ÄD på nya ava Riga den 14 juli:)

Känner mig spänd inför första ruvningen. Mannen har lämnat sitt bidrag idag o vi väntar nu på svar om antal ägg o kvalitet. Hoppas få höra imorgon.

• Micro

Redan: var själv i Riga vid konsultationen o sambon har varit själv å lämnar sitt bidrag å på söndag åker jag själv igen. Jag har semester fr.o.m. måndag, kunde inte vara ledig o följa sambon. Hade varit skönt m lite semester tillsammans i Riga men en hel vecka kändes lite länge. Vi går åka tillsammans vid ev FET, men hoppas ju att vi slipper:) Inget svar ang resultat av ÄP än. Antar att de inte meddelar förrän de vet hur många som befruktats å klarat sig. Ska bli spännande att äntligen få kalla sig ruvade för första gången en bra start på semestern.

• Micro

Grattis chikita! Tvillingar är min dröm ( skräckblandad förtjusning) oxå.

Började m började m progesteron idag ( 400 mg 2 ggr/ dag) inför ET å måndag. shit va yr jag varit sedan i morse när jag tog första dosen, som en fylla:) Wonders har du oxå börjat m detta idag? Hur känner du?

Svar på tråden AVA klinik i Riga