• Micro

AVA klinik i Riga

Tack för gratulationerna.

Chikita: jag satte in ett.

• Micro

Fru84: Grattis, 9 ägg är ju jättebra:) vi fick oxå 10 och 8 var bra kvalitet så d går säkert bra för er oxå. Håller tummarna.

• Micro

Wonders: ja d var skönt att se. Alltid härligt att umgås m de små även om mina gudbarn numera är rätt stora, 12 o snart 15 år. Spännande för dig imorgon, d kommer att gå jättebra.

• Micro

Chikita: vilken vecka var du i när du började nedtrappningen av medicinen?

• Micro

Chikita: fick du ngn info fr Riga om att fortsätta m vitaminerna. Ska man fortsätta? Folsyran ska ju tas minst tillväga 12 men d övriga? Hur länge?

• Micro

Chikita: är o v 8 nu o ska börja trappa ner om en vecka. Har även fått tid hos mvc nästa måndag. Förstår att du längtar till kub.

• Micro

Har en fråga, ska ni allihop göra kub? I Norrbotten erbjuds inte kub till någon oavsett ålder. När jag frågade min privata bm om kub frågade hon förvånat varför jag ville göra det. Hon sa att ägget är ju ungt ( fr ung donator) o då är risken inte högre än för en ung tjej. Stämmer säkert men ni hörd d? Om jag ska göra kub måste jag åka till Stockholm så jag vet inte... Hur tänker ni?

• Micro

Chikita: jag har mkt flytningar redan nu. Ibland går jag på toa bara för att kolla så d inte blöder men inget blod. Hur kommer d sig att du får så många vul? Jag vill oxå göra kub för att få veta ev fel. Ul kanske jag kan boka ngt extra hos min privata gyn.

Svar på tråden AVA klinik i Riga