• Micro

AVA klinik i Riga

PeeWee44 skrev 2017-02-02 16:16:09 följande:
    Det är testdag imorgon. Men har inte stora förhoppningar att det ska bli + känns som det inte blev något denna gång heller.
    Håller tummarna allt jag kan för oss imorgon. Nu ska du plussa å jag bli ruvare:)
  • Micro
    PeeWee44 skrev 2017-02-03 08:06:24 följande:

Helt otroligt GRAVID 1-2 veckor! Idag blev det glädjetårar. Nu är jag och väntar på att ta blodprov.

Lycka till i dag.

Grattis! Så fantastiskt. Orden räcker inte till, blir oxå tårögd.
  • Micro

Att d alltid ska vara sååå j-a nervöst inför transfer. Har alltid varit ok m mina embryon men tänk om.... ligger på hotellet o väntar på att gå till kliniken. Ringde sjukhuset o fick svar ang analysen efter mitt mf i höstas de hittade ingen missbildning på moderkakan el fostret. Trodde inte heller d eftersom mf var veckan efter perfekt kub test. Tråkigt att d upptäcktes inte förrän på rutin ul flera v senare, så gick nästan halva grav. Men nu jäklar, ny chans. Funderar på 1 el 2 embryon. Sambon har varit emot 2 men satte in 2 sist ett bra ett mindre bra. Nu sa han: tråkigt att man inte får riktigt dubbel föräldraledighet vid tvillingar o log. Han är världens bästa gör verkligen allt för mig<3 tack för att jag fick skriva av mig. Dags att gå till kliniken nu.

• Micro
    TyckOmMig skrev 2017-02-03 12:33:48 följande:

Micro-du vet att jag tänker på dig.
    Lycka till nu-gå på magkänslan men jag hade ju satt in två men det har du ju hört från mig förut!

Du är härlig:) Sitter o ler i väntrummet o väntar på taxi. Allt gick perfekt. Två topp kvalitet, ett insatt d andra ev återfrysning om ok imorgon. Precis som vi önskade.
  • Micro
    Sthlmsthlm skrev 2017-02-03 12:53:56 följande:
    Goda nyheter!! Nu är det bara hålla dig distraherad fram till testdagen. 

Fick du också alla absurda förhållningsregler? :)
    Tack. Absurda förhållningsregler? Fick en del först gången, ta d lugnt, ät choklad:) när jag blev gravid m sonen men inte några gångerna efter. Nyfiken vad har du fått för regler?
  • Micro
    Missne skrev 2017-02-03 14:23:13 följande:
    Åh vad skönt att allt gick bra. Nu är du gravid tills motsatsen bevisas????
    Stort tack.
  • Micro

Hur går det för er alla? Bra hoppas jag. Själv ruvare, dag 5, mycket påfrestande. Sover dåligt och är okoncentrerad på jobbet, gnällig mot sambon men är ju värt det i slutändan.

• Micro
    PeeWee44 skrev 2017-02-07 18:56:31 följande:
    Här gick det åt helvete. Min kropp vill verkligen inte ha främmande embryon. Fick en imunattck i fredags och tog dropp i lördags men det gick inte ändå. Hcg <2.

Håller tummarna för att det ska gå bättre för dig. När har du testdag?

Kram Petra
    Nej så jätteledsamt. Massor av styrkekramar<3
  • Micro
    Redan47 skrev 2017-02-07 20:21:12 följande:
    Håller tummar!!!
    Tusen rack. Det behövs.
  • Micro
    PeeWee44 skrev 2017-02-08 08:40:10 följande:
    Tack! Hur känns det för dig? Tänker på dig.
    Skit. Förlåt mitt uttryck, tjuvtestade idag på dag 6, minus. Precis som magkänslan sa o vårt embryo som skulle återfrysas klarades sig inte;(
Svar på tråden AVA klinik i Riga