-
Håller tummarna allt jag kan för oss imorgon. Nu ska du plussa å jag bli ruvare:)PeeWee44 skrev 2017-02-02 16:16:09 följande:Det är testdag imorgon. Men har inte stora förhoppningar att det ska bli + känns som det inte blev något denna gång heller.
-
Grattis! Så fantastiskt. Orden räcker inte till, blir oxå tårögd.PeeWee44 skrev 2017-02-03 08:06:24 följande:
Helt otroligt GRAVID 1-2 veckor! Idag blev det glädjetårar. Nu är jag och väntar på att ta blodprov.
Lycka till i dag.
-
Att d alltid ska vara sååå j-a nervöst inför transfer. Har alltid varit ok m mina embryon men tänk om.... ligger på hotellet o väntar på att gå till kliniken. Ringde sjukhuset o fick svar ang analysen efter mitt mf i höstas de hittade ingen missbildning på moderkakan el fostret. Trodde inte heller d eftersom mf var veckan efter perfekt kub test. Tråkigt att d upptäcktes inte förrän på rutin ul flera v senare, så gick nästan halva grav. Men nu jäklar, ny chans. Funderar på 1 el 2 embryon. Sambon har varit emot 2 men satte in 2 sist ett bra ett mindre bra. Nu sa han: tråkigt att man inte får riktigt dubbel föräldraledighet vid tvillingar o log. Han är världens bästa gör verkligen allt för mig<3 tack för att jag fick skriva av mig. Dags att gå till kliniken nu.
-
Du är härlig:) Sitter o ler i väntrummet o väntar på taxi. Allt gick perfekt. Två topp kvalitet, ett insatt d andra ev återfrysning om ok imorgon. Precis som vi önskade.TyckOmMig skrev 2017-02-03 12:33:48 följande:
Micro-du vet att jag tänker på dig.
Lycka till nu-gå på magkänslan men jag hade ju satt in två men det har du ju hört från mig förut!
-
Tack. Absurda förhållningsregler? Fick en del först gången, ta d lugnt, ät choklad:) när jag blev gravid m sonen men inte några gångerna efter. Nyfiken vad har du fått för regler?Sthlmsthlm skrev 2017-02-03 12:53:56 följande:Goda nyheter!! Nu är det bara hålla dig distraherad fram till testdagen.
Fick du också alla absurda förhållningsregler? :) -
Stort tack.Missne skrev 2017-02-03 14:23:13 följande:Åh vad skönt att allt gick bra. Nu är du gravid tills motsatsen bevisas????
-
Hur går det för er alla? Bra hoppas jag. Själv ruvare, dag 5, mycket påfrestande. Sover dåligt och är okoncentrerad på jobbet, gnällig mot sambon men är ju värt det i slutändan.
-
Nej så jätteledsamt. Massor av styrkekramar<3PeeWee44 skrev 2017-02-07 18:56:31 följande:Här gick det åt helvete. Min kropp vill verkligen inte ha främmande embryon. Fick en imunattck i fredags och tog dropp i lördags men det gick inte ändå. Hcg <2.
Håller tummarna för att det ska gå bättre för dig. När har du testdag?
Kram Petra -
Tusen rack. Det behövs.Redan47 skrev 2017-02-07 20:21:12 följande:Håller tummar!!!
-
Skit. Förlåt mitt uttryck, tjuvtestade idag på dag 6, minus. Precis som magkänslan sa o vårt embryo som skulle återfrysas klarades sig inte;(PeeWee44 skrev 2017-02-08 08:40:10 följande:Tack! Hur känns det för dig? Tänker på dig.