• Micro

AVA klinik i Riga

Tack Redan. Sitter på kliniken nu o har väntat en dryg timme. Är sååå nervös för upptiningen av embryona å inte blir d bättre av att vänta, sitter o stressar upp mig:( har inte heller bestämt om d blir ett el två...

• Micro

Blev 2 st, ett perfekt o ett litet som utvecklades sakta. Blev rekommenderad 2 av Violeta trots att hon inte vill att d blir 2 som fäster då jag har ovanligt liten livmoder. Hon trodde inte så mkt på den lilla blason. Inga symptom så blir nojig för d, man är allt bra knäpp. Bara vänta å se:) Kul att tjejen fr kliniken tog kontakt m dig. Hoppas hon hakar på trådarna. Bara roligt m fler som åker t Riga å utomlands.

• Micro

Håller helt m Drazze o Wonders. Har varit på så bra humör sen jag kom hem men för lite sömn i helgen o ruvning, stackars min sambo. Jag har inget tålamod, gnäll, gråt o skratt om varann. Tur att man får skylla på hormoner:)) Sövas lät sim en bra idé:))

• Micro

Ja TyckOmMig d är sant. Oron blir bara värre o värre, jag var ett totalt nervvrak efter mitt plus, var helt knäpp o bokade tillslut ett jättetidigt ul o gjorde extra hcg för att bli lite lugnare å då hade jag inte ens blödningar. Hade jag fått d hade jag nog brutit ihop totalt. För mig var d bristen på gravid symptom som gjorde mig knäpp:))

• Micro
    Missne skrev 2017-01-29 22:00:26 följande:
    Vi ska snart göra ett syskonförsök på AVA i Riga. Vi fick en son för drygt ett år sedan och har sex embryon i frysen i Riga. Så jag kommer nog att kika in i tråden framöver nu
    Jag åker till Riga för syskonförsök på fredag. Första försöket tog inte, andra sent missfall så tredje gången gillt. Vågar ändå inte riktigt hoppas. Kul att vi är flera som är på gång. Kom gärna till tråden: Vi som planerar äggdonation 2016, om du inte redan är där den är mer aktiv.
  • Micro
    PeeWee44 skrev 2017-01-30 05:53:17 följande:
    Lycka till på fredag. Själv har jag testdag då. Men känner inget. Kramar
    Va spännande m testdag. Kommer du att vänta eller testar du tidigare?
  • Micro
    PeeWee44 skrev 2017-01-31 07:39:39 följande:
    Jag kommer att testa på morgonen hemma först. Vill inte sitta på jobbet och få besked, varken + eller -. Det är bara dag åtta efter insättning så det får bli på morgonen. Det känns tyvärr som att det inte blev något denna gång heller.

När åker du?
    Blir en snabbvisit, åker inrikes oxå så åker på dagen torsdag framme 22 o hem direkt efter på fredag. Åker ensam sambon o sonen stannar hemma. Försöker att hålla ner alla förhoppningar.

Hoppas det blir plus imorgon. Jag har plussade på dag 8 sist. Kommer du ta hcg oxå?
  • Micro
    TyckOmMig skrev 2017-02-01 00:21:00 följande:

Micro-du vet väl att jag tänker på dig lite extra...lycka till vännen!

Tack, du är så gullig. Hopas allt är bra m dig, nytillskottet o familjen.
  • Micro
    PeeWee44 skrev 2017-02-01 10:09:46 följande:
    Jag kommer att ta hcg också då dr D vill ha det.
    Spännande!
Svar på tråden AVA klinik i Riga