AVA klinik i Riga
Tack Redan. Sitter på kliniken nu o har väntat en dryg timme. Är sååå nervös för upptiningen av embryona å inte blir d bättre av att vänta, sitter o stressar upp mig:( har inte heller bestämt om d blir ett el två...
Tack Redan. Sitter på kliniken nu o har väntat en dryg timme. Är sååå nervös för upptiningen av embryona å inte blir d bättre av att vänta, sitter o stressar upp mig:( har inte heller bestämt om d blir ett el två...
Blev 2 st, ett perfekt o ett litet som utvecklades sakta. Blev rekommenderad 2 av Violeta trots att hon inte vill att d blir 2 som fäster då jag har ovanligt liten livmoder. Hon trodde inte så mkt på den lilla blason. Inga symptom så blir nojig för d, man är allt bra knäpp. Bara vänta å se:) Kul att tjejen fr kliniken tog kontakt m dig. Hoppas hon hakar på trådarna. Bara roligt m fler som åker t Riga å utomlands.
Håller helt m Drazze o Wonders. Har varit på så bra humör sen jag kom hem men för lite sömn i helgen o ruvning, stackars min sambo. Jag har inget tålamod, gnäll, gråt o skratt om varann. Tur att man får skylla på hormoner:)) Sövas lät sim en bra idé:))
Ja TyckOmMig d är sant. Oron blir bara värre o värre, jag var ett totalt nervvrak efter mitt plus, var helt knäpp o bokade tillslut ett jättetidigt ul o gjorde extra hcg för att bli lite lugnare å då hade jag inte ens blödningar. Hade jag fått d hade jag nog brutit ihop totalt. För mig var d bristen på gravid symptom som gjorde mig knäpp:))
Redan:har inboxat dig.
Micro-du vet väl att jag tänker på dig lite extra...lycka till vännen!