AVA klinik i Riga
Tack Redan. Bara att bryta ihop å köra syskonförsök nr 2 så snart som möjligt. Vet du om det är negativt att köra redan på nästa riktiga mens. Vissa kliniker vill att man väntar en blödning till?
Tack Redan. Bara att bryta ihop å köra syskonförsök nr 2 så snart som möjligt. Vet du om det är negativt att köra redan på nästa riktiga mens. Vissa kliniker vill att man väntar en blödning till?
Spännande Wonders. D är samma medicinering som jag fått. Blev inte ens ordinerad vitaminer efter transfer men tog ändå Inväntar mensen i slutet av månaden, medicinstart dag 2.
Wonders: Har du embryon i frysen?
Wonders: blev cykeldag 22 för mig sist, tror runt dag 20 är d normala.
Wonders: hur har d gått på ul? Vet du om d blir fet den 15e?
Fet blir den 16/6 som planerat då slemhinnan i går var 8,4mm:)
Wonders: Tänk snart är d dags för oss igen:) Lite orolig för flyget å strejk, har inte så långt mellan mina flyg, men jag åker iaf norwegia o Baltic. Har alltid varit försening fr Riga. Åker du imorgon å sover i Riga?
Jag hade velat åka över dagen men går ju inte fr Luleå m dubbla flyg. Hoppas bara att flygen går i tid. Kan säkert kännas olika pga medicinen. Stort lycka till i morgon. Håller tummarna stenhårt!
Jag satt där sist, kommer bo på Albert:) framme i Riga o jag är oxå nervös. Lycka till igen.
Tack TyckOmMig. Håller m Wonders, så är d ju snabbvisiter oxå. Nu på hotellet m trötta fötter:)