• Micro

AVA klinik i Riga

Idag åker jag till Riga för ET imorgon. Däremot har de inte hört av sig något sedan sambon var där. Inget om antal ägg å hur det går. Lite konstigt tycker jag.

• Micro

Har mailat o frågat men väntar mig inte svar idag eftersom söndag.

• Micro

Lite orolig för att de inte hört av sig men försöket tänka att de skulle hört av sig om det vore ngt fel. De har hittills varit så bra på att hålla kontakt. Sitter på Arlanda o väntar just nu.

• Micro

Tack allihop som tänkt på o stöttat mig, betyder så mycket. Det gick bara bra, nu är jag ruvade (1 insatt) för första gången. Allt såg jättebra ut å 8 st till frysen:))

• Micro

Tack Callimero. Wonders: jag finns inte ens med på listan, tror jag iaf, har bett att någon ska lägga till mig. Tack för senast:)

• Micro

Ja man kan inte låta bli att känna efter, mest hela tiden. Jag har INGA symtom:( Blir lite yr av utrogest men de blev jag före transfer oxå. Hur ska jag tolka avsaknaden av symtom? Vet att d kan vara olika men...

• Micro

Ruvardag 8 här o inte några symptom i sikte:( Börjar nästan misströsta trots att jag försöker vara positiv.

Remiss till blodprov ( hcg)? Har ni fått det av er gyn o skadan gått till vc eller har ni gjort privat? Vad har det kostat?

Svar på tråden AVA klinik i Riga