AVA klinik i Riga
Ni som varit till Riga för ET, är det för optimistiskt att boka flyg hem samma kväll, i då fall vid 6 tiden då jag måste vidare m flyg till Norrbotten?
Ni som varit till Riga för ET, är det för optimistiskt att boka flyg hem samma kväll, i då fall vid 6 tiden då jag måste vidare m flyg till Norrbotten?
Fru84: var går du? Funderar oxå på valet av donator, vi går på nya ava Riga och har fått fylla i en wishlist å så väljer de utifrån den, tror jag? Tyvärr finns inte valet att hon har barn el givit bra embryon tidigare. Någon som vet hur det fungerar på Nya ava Riga?
Håller med dig Redan, kul att vara på G å extra kul att vi är flera. Kan någon lägga in mig på listan. Ett ivf försök avbrutet, nu första ÄD försöket. ET prel 14 juli.
Smart att skriva under övriga uppl att donatorn gärna får ha egna barn o bra embryon tidigare. Får göra det till ev nästa gång, nog för sent denna gång.
Tack Snorpan. Zaq: det lät ju super att åka över dagen. Särskilt som jag inte berättat för så många. Jag bor i Norrbotten så jag räknar m minst en övernattning för sambons besök o en för mig, så blev det när jag var på första besöket. Om man sover på Rest and fly på arlanda (som vi norrlänningar nästan alltid sover på vid utlandsresor) blir inte så dyrt, är som en bättre tågkupe:) även hotell i Riga var bra å billigt. Har bokat hotel på chans för 300 kr/natt. Det svåra är ju att veta vilken dag resorna blir. Dyrare att vänta m att boka flyg. Skönt ändå att kliniken är anpassningsbar. När fick ni veta exakt datum?
Börjar oroa mig för allt möjligt, typiskt mig, tur att sambon alltid är cool:) har inte fått veta ngt om donator? Bara fyllt i önskemål. Har bara fått order om ett UL? Har inte fått info om de behöver andra tester, pratade om sköldkörtel när jag var där? sambon skulle ta nytt hepati/hiv gör han det i Riga? Tycker att dag för ET är på fel dag i cykeln, ca dag 28?? Är inte det för sent?? Mycket som snurrar i huvudet. Oroar mig dessutom för flygbiljetter, hade varit roligare att stanna om vi åkt tillsammans, tyvärr kan vi inte vara borta 5-6 dagar. När han åker jobbar jag o tvärt om.
Anaba: tusen tack för ditt utförliga svar. Känner mig lugnare nu. Vad skulle man göra utan alla er å all kunskap.
Tack Redan. Beccalie; tack, tänker maila o fråga, de har alltid varit snabba på att svara å skriver: -Dont you worry....:)) Vill ju inte missa nåt;) Om det blir FET får vi se till att få lite semester tillsammans
Hur fungerar det med betalningen till nya Ava Riga, någon som vet? Sambon ska dit prel 9 juli och det talades om betalning 2 v före men har inte hört ngt?
Chilita: Lycka till idag! Tråkigt m vädret, när jag var där omak för konsultationen var d 25 grader:)) kul m shopping, tyckte det var bra i Riga.
Grattis Calimero
Vet att jag frågat förrut, hur ni gjorde m betalningen till nya Ava Riga. Tänker främst på den större summan vid ÄD? Betalade ni det m kort på kliniken när ni var där? Betalar sambon vid sitt besök? Har mailat kliniken m ej fått svar.