AVA klinik i Riga
Något man ska tänka på inför första besöket i Riga?
Något man ska tänka på inför första besöket i Riga?
Fick mina journalkopior m posten idag, ledsamt å se svart på vitt att jag har prematur menopaus o knappt ngn chans m ivf el naturligt:( trodde inte jag skulle bli så ledsen, tycker jag fått dålig info om hur illa ställt d är. Men nu känner jag mig iaf säker på beslutet om ÄD. Vill att tiden ska gå fort till 22 maj.
Tack Redan för tipsen!
Lite nervös, åker till Riga på torsdag. Träffar dr på fredag. Nervös för att det ska finnas ngt hinder. Hur tjock ska slemhinnan vara vid de 2 ul?
Tack allihop, vad skulle man göra utan er. Jag måste fundera ut o skriva upp frågor. Har inte så många just nu men sambon vill veta hur de väljer donator å att hon är någorlunda lik oss å hälsosam:) bra Redan, jag ska komma ihåg att fråga vad vi får för pengarna, är ju så pass dyrt. Tog mi medicinerna i handbagage? Är det några vätskor?
Wonders: tack för tipsen, är en riktigt te drickare så det ska jag absolut köpa. Har inte då mkt tid kommer ner vid 5 tiden på torsdag å hem samma tid fredag. Men lite sightseeing får jag allt göra. Jag åker själv ner, hoppas jag förstått rätt. Har ni åkt ner båda på första besöket?
Förlåt såg att det var Redan som tipsa om teer. Tack båda för tips o uppmuntringar. Det behövs. Glad nyhet oxå, har hittat 2 bm som kan göra ul här hemma. Har oroat mig för det då jag bor i Norrbotten, lite långt å dyrt att åka till Stockholm. Fick även veta att de har sem i juli så jag kan planera
Zaq: spännande, hoppas de hör av sig snart. När var ni på första besöket? Hur länge tog det innan ni fick förslag på donator?
Zaq: skönt att de hört av sig. Vad menar di med wishlist? Vad kan man önska? Fick ni veta startdatum innan ni visste donator? Vill ju givetvis göra så snart som möjligt men gyn hemma har sem hela juli så då blir d svårt m ul.
Zaq: bra resultat m 12 ägg. Förstår helbo fullt att du är nervös. Jag var nervös för besöket å då var det ju ändå bara första konsultationen. Det gick bra, de var ju väldigt positiva å glada o tyckte att allt såg lovande ut. Jag som är norrlänning fick känna av sommar oxå, tyvärr var sambon hemma men jag turistade lite iaf. Nu ska vi bara skicka in pappren, lite svårt m wish list tycker jag, sedan hoppas på ET i mitten på juli. Åker du själv eller? Det går säkert bra för dig imorgon, tänker på dig.