• Micro

AVA klinik i Riga

Zaq: jag undrar oxå hur många de tinar vid FET, alla? Någon som vet?

Jag kommer att sätta in ett embryo. Har inget emot 2 men vi har bestämt oss för ett första gången om det är topp kvalité. På Riga tror jag de var nöjda m vårt beslut. Du är ju sååå liten, som dom sa. Jag är bara 155 cm lång och har inget barn sedan tidigare. Blir det en till gång får vi se.

• Micro

Zaq: Grattis till ruvarstatus. Jag har fått prel datum för ET den 14 juli, känns som en hel evighet dit men vet att tiden kommer gå fort.

Ska fira nationaldagen m Zoladex sprutan, var ska man ta den? Någon bestämd tid? Verkar inte som om jag ska ta ngn medicin mellan sprutan den 6 juni o Estrofem start den 22 juni, stämmer det? Känns lite konstigt.

• Micro

Redan: hoppas det går vägen denna gång.

Äntligen igång. Tog zoladex sprutan i fredags, på nationaldagen:) det var på 21 dagen i menscyleln. Får man mens som vanligt eller? Hur har det varit för er? När fick ni förslag på donator? Sambon ska prel till Riga 9 juli.

• Micro

Trissan: välkommen. Vi har verkligen samma bakgrund. Är 37 år, inget fel hittat på oss, har inte barn sedan tidigare. startade en ivf som fick avbrytas, inget ÄP för få blåsor m högsta dos menopur, 2 läkare menar att jag inte kan stimuleras nog för ivf, säger att jag har prematur menopaus, å rekommenderar ÄD. Kom som en chock att ivf karusellen var slut innan den knappt startat. Gått vidare nu o varit i Riga, nya ava på första besök å hoppas på ET i mitten av juli.

• Micro

Wonders: Spännsnde! Jag är oxå på G men tog startsprutan redan 6 juni å jag gör för hoppningsvis ET först 14 juli. Vad stor skillnad i behandling. Kanske för att du gör FET? När börjar du med Estoferm? Jag startar den 22 juni. Är lite orolig att jag kommer göra ET för sent då vi fick erbj om 4 juli för sambons bidrag men valde att flytta fram 4 dar som var helt ok enl Riga. Skrev tom att vi ej vill flytta om det påverkar chansen negativt. Är nojig just nu att d ej ska funka å har pms:) sambon sa igår: du har PMS så jag får linda in dig i bommul:) för jag är så känslig å gråter för inget 2 dar varje månad:)

• Micro

Brukar ha ÄL dag 16 men nu inför ÄD stämmer det inte alls m ET. Har tagit Zoladex sprutan på dag 21. Har cykel på ca 27 dagar. Så sedan mens. Börjar m Estoferm den 22 juli dag ca 10 o ET ca dag 32?? Hur fungerar detta? Någon som vet?

• Micro

Glad midsommar allihop! Passa på att njuta:)

Maryhe: vi ligger i fas:) Jag börjar m Estrofem på söndag o för hoppningsvis ET den 14 juli. Var går du? Jag går på Ava i Riga.

• Micro

Maryhe: som jag skrev så gör jag oxå ET den 14 på nya Ava Riga. Då kanske vi ses? Är det din första ÄD? För mig är det första. Har börjat m Estrofem igår o svetsningarna har redan kommit:(

Svar på tråden AVA klinik i Riga