• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Sandriks
    Om alla håller tummarna för mig så kanske, kanske får vi en liten decemberbebis med BF 10 dec, vilket är sambons födelsedag! {#lang_emotions_heart}

BIM+9 (minst) nu, symptom som tusan, meeeeen.. Inget plus. :(
    Ska på gyn till veckan och ta lite blodprov, men när som helst kommer väl mensen,
    jag törs då inte hoppas på nå annat för fy så besviken man blir.
  • åsab

Vi har också plussat, hade tänkt januari men nu blev det December! Första barnet, så det ska bli väldigt spännande! Mår hur bra som helst, lite hungrigare än vanligt bara.

• Ginge

Vi har plusat idag! efter två års försök, så det känns lite overkligt. Skulle börja utredningen om en vecka och nu är jag gravid:)

• ankan24
    litenlova skrev 2010-04-12 15:20:23 följande:
    För oss blir det ingen decemberbebis,de vidriga blödningarna kom igen, 3e gången nu.  
    usch och fy vad tråkigt. lider med dig. hoppas att det vänder för er snart. kram
  • ankan24

mathea: jo dom kan se grav. på blodprov vad jag vet iaf.
    och påskäggen verkar varit väldigt välfyllda hehe...{#lang_emotions_laughing}

• mysflikkan84
    Hej!! Jag plussade idag och väntar vårt andra barn!! Bf blir den 22 december som de ser ut just nu.
  • ankan24
    mysflikkan84 skrev 2010-04-12 17:27:50 följande:
    Hej!! Jag plussade idag och väntar vårt andra barn!! Bf blir den 22 december som de ser ut just nu.
    grattis mysflikkan84! hoppas allt går bra för er {#lang_emotions_smile}
  • mysflikkan84

Tack så mkt!! Är både chockad och glad, de tog sig på första försöket... eller ja, vi hade tänkt o börja försöka nu i april men så tog de sig innan.. hihi. :))

• Ett två tre

Min mage är så sjukt svullen!! Folk börjar nog undra redan! {#lang_emotions_surprised}

Är ni svullna?

☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • ankan24

mysflikkan: vissa går det fort för och andra lite saktare :) sånt är livet. bara att tacka och ta emot att ni lyckades så fort :P.
    mathea: nä det har jag klarat mej undan än så länge men jag har lite att ta av runt magen så det dröjer förhoppningsvis ett litet tag till ;) du får ta och ha lite halvsäckiga kläder så att det inte syns för mycket :D

Svar på tråden Decemberbebis 2010