• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • ankan24
    AnKaJ skrev 2010-04-11 17:14:38 följande:
    Hej!Jag hoppar in här jag också. Plussade imorse och är lite orolig för att vara för glad.Det är min andra graviditet. Min första slutade nämligen som MA för exakt ett år sen och hoppas på verkligen att den här gången går det bättre. Beräkad BF är 15 dec.
    grattis till dig oxå :) hoppas att allt går vägen för dig/er den här gången.
  • polyester01
    Annika Süss skrev 2010-04-11 13:08:58 följande:
    Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december? Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december. Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.
    Beklagar ditt mf   Hade också mf i vecka 16 i sept... Jädrigt jobbigt det där... Men nu hoppas jag vi alla får våra efterlängtade bebisar!!!
  • ankan24
    polyester01 skrev 2010-04-11 17:15:28 följande:
    Halloj!Hänger på här... Är v 4+4 idag och bf 14 dec enligt fl uträkning. Kul att vi är några stycken... Nån som känner av några gravsymptom?
    grattis till dej oxå :)
    här har vi lite molvärk och ömmande bröst och ett väldigt rännande på toaletten {#lang_emotions_undecided} sj?
  • AnKaJ

Har exakt samma symtom som du ankan24! Plus lite konsigt metallsmak i munne.

• ankan24
    AnKaJ skrev 2010-04-11 17:22:19 följande:
    Har exakt samma symtom som du ankan24! Plus lite konsigt metallsmak i munne.
    det har jag tack och lov inte :) men jag har en aning om att det kommer att komma lite illamående ganska snart.. har lite konstiga känslor i magen av och till men bara obehag än så länge. men det var precis likadant sist oxå så det kommer bli värre det vet jag {#lang_emotions_undecided} men det kan jag ta {#lang_emotions_laughing} är alldeles för glad för att störa mig på det nu iaf.
  • Marie  W

Ankan24, Haha 8 test... då kan du nog lita på att det stämmer.
    Jag liknar mig med AnKaj, det känns på nåt sätt som att det är att ta ut glädjen lite tidigt, lite riskfyllt.   Men å andra sidan går det ju inte att låta bli!!! Ser fram emot första MV besöket för lite bekräftelse!

Angående symptom känner jag mig bara lite trött, å så brösten då. Får väl se vad som komma skall....

Grattis till AnKaj, Polyester01 och Litenlova,  och oss alihopa igen
    Roligt med ett Decembergäng!

• rosendal

Jag hoppar också in här. Har bf 18 dec tror jag. Har en dotter på 1,5 år och detta är min tredje graviditet, fick missfall i december -09.

• Idlur

Hej hopp allesammans! Jag hoppar in jag med! BF enligt ägglossningen är 9 december... Ska på VUL den 19 för att fastställa en graviditet i min journal, då jag går på klinik.
    Men denna helg har jag haft så ont i magen så jag funderar på att ringa imorgon och be dom kolla upp mig... Lite smånervös är jag. Detta är vårt andra barn, några fler omföderskor här?

• litenlova
    ankan24 skrev 2010-04-11 17:08:39 följande:
    grattis till dig också :) är det första för dig?
    Tack så mycket, är 4e graviditeten, har en dotter född i januari 08, fick ett ma i v 15 i december och mf i v.6 i februari. Vågar inte riktigt glädjas än, kommer nog så småningom{#lang_emotions_smile}
  • Iintott

Vad kul med så många som ska ha vinterbebisar {#lang_emotions_tongue_out} Försöker att inte tänka på vad som kan hända utan vara glad för varje minut som jag är gravid. Hade blivit ett nervvrak annars...hehe...Idag har varit en strålande dag! Min pojkvän kan inte sluta skratta åt mig, jag går som på moln och fnittrar hela tiden...kan det vara det fina vädret tro? vad vet jag. Igår var helt tvärt om...super trött, lättirriterad och gnällig....kan det vara hormonerna som spökar? Nu när jag sitter här är magen jätte mycket uppsvälld, i morse var den platt...fattar ingenting...Ta hand om er och era bullar {#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Decemberbebis 2010