• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • ankan24

grattis till er mulisen och mor78 {#lang_emotions_smile}
    visst är det härligt med symtomen och vetskapen att det antagligen blir värre {#lang_emotions_wink}

• Ett två tre
    ÄlskadeGryn skrev 2010-04-11 21:06:26 följande:
    Förresten.. nån som vet hur man gör för att länka en bf lista till tråden? Kunde va kul att skriva in oss allihopa så man får bättre koll vem som ska ha när..
    Man bara starter en tråd till och kopierar adressen in i tråden
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Marie  W

Grattis Mathea & Frida! 
    Jag skulle absolut också vänta med beskedet till tisdag! Världens bästa present, dessutom om bara ngr dagar!!!

Ankan24:
    Klockrent, borde kanske också testat om baraför glädjens skull. Jag ser fram emot många glädjerus frmöver!
    Lintott: Det kan säkert vara homonerna! Omväxling förnöjer heter det väl{#lang_emotions_wink}

Nu njuter vi! Det här läget är underbart, varje minut.
    Min man håller redan på att prata om vilka roliga lekar och påhitt han planerar med den lilla.... en 37 årig man med ett stort barnasinne i behåll!! Den typen av planeringsförmåga har jag inte sett till från honom i många andra sammanhang.. Haha.

Dags att runda av kvällen nu, uppstigning 04.00 imorgon. Jobbresa.
    Trevlig kväll alla!
    Marie
  • Marie  W
    ÄlskadeGryn skrev 2010-04-11 21:06:26 följande:
    Förresten.. nån som vet hur man gör för att länka en bf lista till tråden? Kunde va kul att skriva in oss allihopa så man får bättre koll vem som ska ha när..
    Hej Mulisen & GRATTIS såklart!
    Bra initiativ med en lista. Jag rör redan ihop oss{#lang_emotions_smile}
  • Ett två tre
    ankan24 skrev 2010-04-11 21:03:41 följande:
    mathea: en t-shirt med "världens bästa pappa" kanske. tänkte göra så när jag berättar för mamma om ett par veckor fast med mormor då förstås sen får dom dra sina egna slutsatser

Bra idè men då tror han nog den gäller sonen vi redan har, jag har varit borta i helgen och han har varit ensam hemma med sonen.

Sist berättade vi genom att lägga en VUL bild i ett kuvert till blivande farföräldrarna, mina fick veta på telefon, dom bor längre bort och jag ville berätta samma dag för alla. Vi hade tagit privat VUL i vecka 12 och det kändes lagom att berätta då. Den här gången vet jag inte hur vi ska göra och när vi ska berätta, jag tror inte jag kan dölja det lika länge faktiskt, är sjukt svullen redan!

Vi ska utomlands med min mans pappa, syskon och syskonbarn i förbindelse med en 60 års dag om några veckor, kan hända vi berättar redan då. Då är jag i vecka 7-8.

När ska ni andra berätta?
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • ÄlskadeGryn

Grattis till er oxå ankan24 och Marie W
    Jag gör ett försök att kopiera adressen som mathea skrev..

• ÄlskadeGryn

Så där ja fyll gärna på listan!
    Skulle dock ha varit smidigare om den fanns i trådstarten men det kanske går om ts kopierar länken el?

• Idlur

Vet inte om jag gjorde rätt? hehe

• ÄlskadeGryn

Idlur: Du gjorde rätt, det var jag som klantade till det och skrev mitt bf på fel ställe! Vad kul att vi har samma datum men det hinner nog att ändras skulle jag tro. När är ditt första barn född?

Svar på tråden Decemberbebis 2010