Ett två tre skrev 2010-04-14 09:43:29 följande:
Är det nån mer som ska ta tidigt VUL?Jag ska ta i vecka 8 (privat). Känns läääänge till!
JA, jag tar ett VUL, också privat, om 2 veckor. Spännande, spännande... det är första gången för mig!
Ett två tre skrev 2010-04-14 09:42:15 följande:
Här börjar oxå illamåendet komma krypande. Med sonen var jag sjösjuk 24 timmar i dygnet från vecka 3-4 till vecka 14 så jag hoppas på lite mildare illamående den här gången. Jag spydde sällan men var extremt uggen hela tiden. Hela världen gungade, när jag låg i sängen snurrade taket, nej usch... Men jag tycker annars jag känner mig annorlunda den här gången och jag har inte lust på samma saker som sist, än, lite tidigt att säga kanske. Men sist drack jag massa apelsinjuice, det hjälpte konstigt nog lite på illamåendet, men den här gången smakar apelsinjuice bara urk!
Jag mår inte illa över huvud taget, inte det mista
![{#lang_emotions_smile} {#lang_emotions_smile}](https://www.familjeliv.se/lib/tiny_mce3/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Lite dämpad aptit bara. Får väl se om det kommer, men vad jag läser mig till verkar illamåendet råda i början på grav i de flesta fallen?!