• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • onesize
    Annika Süss skrev 2010-04-12 07:44:12 följande:
    Grattis Onesize!Kämpigt att försöka i två år. Måste kännas helt underbart!!
    Tack jo allt känns helt underbart just nu, bara hoppas att det håller i sig =)
  • Klingan13

Jag plussade i fredags och tog ett extra test i lördags bara för att vara säker. Det är första barnet för mig och min sambo så allt är nytt och spänande. Är lite krångligt med alla förkortningar och begrepp man skall hålla koll på men man kommer väl in i det så småningom. Enligt kalendern här på FL så är BF 3:e december. Ringde till barnmorskemottagningen imorse och har fått tid för inskrivning på onsdag denna vecka.
    Illamåendet började i lördags men inga kräkningar än så länge. Det som funkar bäst för mig mot illamåendet är vatten och morötter.

• Blåbärskakan

Hej alla!

Jag väntar mitt andra barn BF 16 dec. Är lite chockad då vi hade bestämt att vi  skulle nöja oss med ett barn efter många års problem med missfall. Men så kände jag att jag mådde lite konstigt, var jättetrött och yr i huvudet, så jag tog det sista gravtesten jag hade kvar och vips så visade det sig att jag är gravid!!!! Vi är båda såååå glada och håller tummarna hårt att det går vägen, men det känns som det kommer att göra det denna gången med.
    Då är våran lilla tjej 2 1/2 år.

****Snart är våran ängel här.***
  • Ett två tre

Jag fick ingen tid hos min gyn förren 4 maj, det är 3 långa veckor dit!! Men då får jag ta VUL, nåt att glädja sig till {#lang_emotions_smile}

Jag väntar nog med att ringa BM tills efter jag har varit hos gyn så inskrivningen får vänta lite.

Visst kan man ta blodprov oxå för att bekräfta en graviditet?

☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Ett två tre

Grattis till plusset alla nya, vad kul att det blir fler och fler i tråden! Då blir det en del aktivitet

• ankan24

jaha så kom nästa symtom som ett brev på posten idag då... luktar väldigt konstigt överallt nu {#lang_emotions_undecided} aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    men vi börjar bli väldigt många här nu. 15 stycken inskrivna på bf-listan. det är då väldigt vad folk har legat i under mars månad haha{#lang_emotions_wink}

• Ett två tre
    ankan24 skrev 2010-04-12 13:54:16 följande:
    jaha så kom nästa symtom som ett brev på posten idag då... luktar väldigt konstigt överallt nu  aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen vi börjar bli väldigt många här nu. 15 stycken inskrivna på bf-listan. det är då väldigt vad folk har legat i under mars månad haha
    Det var påskäggen som var dom magiska äggen
  • litenlova

För oss blir det ingen decemberbebis,de vidriga blödningarna kom igen, 3e gången nu. {#lang_emotions_frown} 

• Ett två tre
    litenlova skrev 2010-04-12 15:20:23 följande:
    För oss blir det ingen decemberbebis,de vidriga blödningarna kom igen, 3e gången nu.  
    Nei vad tråkigt!!!! Stor kram
Svar på tråden Decemberbebis 2010