• Toka2

Vi som väntar syskon till våra änglar del 10

Här hålls vi som förlorat ett barn och nu går i väntans tider igen. 

Förra tråden är stängd, så jag öppnade en ny. Här finns den gamla tråden om någon vill läsa ikapp:

www.familjeliv.se/Forum-10-204/m49865566.html
    En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-07 10:44
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m56520106.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-07 10:47
    Presentationstråden hamnar du i om du klickar på länken ovan. Glömde skriva det.
  • Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 10
  • grästuva

Det finns en hemlig/sluten grupp på fb där många håller till stark längtan, är du med där?

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
  • scharlotta

Då är det nog en annan grupp du har sökt till, jag är admin i gruppen, och det ligger ingen och väntar på att bli godkänd.. Skicka ett pm till mig så kan vi ordna det om du vill! :)

• mammsilon

är det ingen som hänger här längre?
    jag har inte ens fb...  

• klagusvik

Mamsilon:
    Om du vill kan du skapa ett fb-konto enbart för att vara med i änglagruppen. Det är fler som har gjort så. Då behöver du bara använda den till det ändamålet och inget annat. Du behöver inte ha någon bild eller info alls. Men vill du inte behöver du självklart inte.

• nonayti

Här kommer en till. Har redan en syskon till min ängel. Han är tre, och nu väntar vi vår tredje barn. Hoppas det vill gå denna gång. Kram alla

• Josseefiin

Hej alla där ute! 

Jag förlora min älskade son som även var mitt första barn nu för 1 år och 20 dagar sen. Saknaden är enorm och kommer nog aldrig att försvinna.

Idag så gjorde jag ett test som plussa. Jag är rädd och glad samtidigt. Så mycket tankar som snurrar, vad ska man ta sig till? Kan inte vara lyckligare, men sen så blir jag rädd att det ska hända igen eller att jag ska glömma in underbara son.

Jag hoppas jag får klartecken på min känslor och jag har inte gått så långt ännu. Så man får se om det går vägen!

//
    Josefin 

• kgv

Alla finns på facebook, iaf 245 st i skrivande stund. Läs den här tråden om hur ni går med: www.familjeliv.se/Forum-10-212/m62880577.html

Det är huvudgruppen, sen finns tex undergrupper som "vi som fått syskon till våra änglar" och "vi som väntar barn till våra änglar". 

• Terrus

Hej! Ser att det är en gammal tråd men skriver iaf.

Vi förlorade vårt 3:e barn den 15 juni (v22) de två tidigare förlorade vi 100610 (v17) 130604 (v19) Läkarna tror nu att chorioamnoitit är orsaken till alla tre.

Jag vill gärna komma i kontakt med er som har råkat ut för samma sak som oss, behöver få hjälp med information om chorioamniotit, om ni lyckats få barn tillslut, om barnen har fått några problem etc.

Vår läkare säger att jag troligtvis aldrig kommer att bli mamma då de inte vet hur de ska besegra chorioamniotit & att eftersom att jag far förlorat 3 barn så är de övertygade om att det kommer att hända vid varje graviditet.

Jag har också fått information om att antibiotika slår ut andra bakterier men förstärker chorioamniotit, så antibiotika är ingen hjälp.

Det här innebär att läkarna har gett upp & kan inte göra mer för mig. Det är så fruktansvärt, frustrerande, överdjävligt & jag blir så arg, förbannad, ledsen & känner mig så liten!

Jag är tacksam för all input jag kan få!

Med vänlig hälsning,

Terese

Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 10