vi förlorade ju TristanPga missbildningar på Hjärta och lungor, och har nu bett om och fått beviljat samma "plan" som det vart när vi väntade samuel, dvs ett tidigt UL för att se så det ser "rätt ut" detta krasst sagt dels för att lugna och dels för att vi ej skall behöva genomgå ytterligare ett sent avbrytande om historien skulle upprepa sig (alla högre makter förbjude) sen Riktat Ul hos kardiologen INNAN rutin UL, så att proffsen får titta först, detta för att slippa återuppleva orden " det är något som ser konstigt ut här" på RUL, nu vet jag ju att inga kontroller i världen kan garantera ett friskt levande barn med hem från BB men de kan ju iallafall hindra en för att gå totalt under mentalt pga oro och rädsla.
kan ju ärligt säga att det enda jag gillar med min BM denna gång är praktikens geografiska placering, så får se hur länge jag står ut där, för hon tycker att jag ska "släppa" det trista det gick ju så bra med samuel fokusera på det istället" dock fick jag det läkar besök jag bad om och hos läkaren fanns det inga som helst tveksamheter till att skriva de rimmisser som behövdes för att jag skall få de kontroller JAG vill.. *skönt*
Hur tidigt sätter de cerklage och blir man alltid sjukskriven då?