jennyc skrev 2011-06-20 10:19:24 följande:
nä, nu orkar du kanske inte, men de är väl inget konstigt? först miste ni er pojk, snabbt efter det är du gravid igen och de slutar i mf, nu är du gravid igen och de kan va ett mf till...lägg till händelseanalysen ni fick, anmälan och allt runt om...de är inte konstigt att ett mf nu känns än värre...nåt du inte får glömma; du kan få levande barn! du har beviset hemma
se nu till att må bra oavsett vad du får veta sen på vul...har du ingen samtalskontakt, skaffa en...har du en; gå dit regelbundet och tätt...ta hand om familjen och känn hur stark du är...du står, du går upp på mornarna...du klarar otroligt mkt!
Im trying. Man orkar inte, jag förstår inte vad som är fel.
Fick inget svar på gynmot. heller. Träffade en av de bästa gynekologerna på sjukhuset som jag träffade under Rivers graviditet. Vi satt och pratade om honom och vad som hände och jag storbölade och hon verkligen visade att hon hoppas att det går bra för mig så småningom. Detta ärande tog hon också på sig att följa upp enbart hon, vilket kändes skönt. Kollade med vul, fanns en blåsa med vatten i livmodern, men hon kunde inte bekräfta vare sig missfall eller graviditet och hon var orolig för utomkveds för jag fick förjävla ont i magen förut som håller i sig. Så har tagit HCG i blodet och ska göra på onsdag igen så får vi se...