starbright skrev 2011-06-19 20:27:26 följande:
typ något sånt upplägg jag skulle vilja ha för mitt psyke. Jag tycker det känns som att det skulle kännas tryggare om man fick vara där ett par gånger i vecka i slutet bara för att. Bara för att få veta att det är bra just nu. Vanligtvis går man ju typ aldrig känns det som.
Varför gjorde du två glukosbelastningar? och när fick du bli snittad och varför tog du snitt?
Jag tänker jättemycket på när det blir vecka 35+.. då vet i sjutton om jag kommer leva utan panik..
fick ju havandeskapsförgiftning så därför gick jag så tätt för att ta blodtryck, kolla urin och lyssna och mäta. de va de enda som gjorde att jag kunde andas något lite. sressigt att hela tiden va där också men försökte glesa ut nån vecka och näe...
hade n önskan om en belastning då farmor fick gravdiabetes...andra belastningen va för att sockret va högt men perfekt när jag gjorde belastningen :O fick skippa socker som jag åt mot röksuget ;)
gick på vanliga mvc men alla ul på spec.mvc.
fick snittet 36+5 och det blev snitt för att Max kom med ett snitt som kallas T-snitt, det innebär att man inte får/kan föda vaginalt. Att jag fick såpass tidigt och dessutom i Gbg va för att de på rul flyttade tillbaka mig 12 dagar så de va inte säkra på att de va helt rätt och så får alla kvinnor i min familj för tidiga barn och så detta med min bakgrund blev det då...skulle fått 37+0 men allt va uppbokat :D