Inlägg från: Stark Längtan83 |Visa alla inlägg
  • Stark Längtan83

Vi som väntar syskon till våra änglar del 10

Familjen Tinglum: Hjärtligt välkommen hit, värmer att ha dig här <3
    Håller mina tummar för er..

Jag har varit hos ögondoktorn idag, synen är återställd men lite av svullnaden bakom ögat består ska på återbesök om 4 månader igen. Nu kan jag koppla bort det lite.

Toka2: antar att det e därför jag blir så trött, det psykiska ligger bakom och min oro, allt e klart nu, bara lillasyster eller lillebror som fattas. På Måndag är jag i den veckan då malte konstaterades död och på lördag e jag i den veckan då han troligtvis somnade in i min mage på natten när han busade som värst (eller om det var kramper)

Hade egentligen bebiskläd köpförbud men idag handlade jag 2 stickade jumprar till på lindex, trotsade det:) tar mig friheten att försöka förstå att vi väntar ett syskon genom att handla, vi har ju allt kvar sen innan så vi har ju inte lagt ut så mycket denna gång ändå..

jennycecilia: jag gillar dina tankar och tar åt mig allt du säger, och ska försöka tänka så. det kan gå illa men kan lika gärna gå bra.

• Stark Längtan83
    fridapyret skrev 2010-03-26 09:34:45 följande:
    hej vill lämmna ett av trck här. tror nog att jag behöver stödet som kan finnas här.
    välkommen in i värmen!! Hoppas vi kan hjälpas åt..
  • Stark Längtan83

Jag har nog med 6 veckor kvar va? det går så snabbt så jag hinner inte blinka, ska till bm idag, oros hjärtljuskoll (kan man kalla det så??) Malte dog ju i denna graviditets vecka..går 2ggr i veckan nu. Undrar med när vårt pyre kommer. Men jag tror de blir kejsarsnitt.. den verkar ha bestämt sig. Vet inte hur ja vill göra med vändning.

• Stark Längtan83

Hej allihop. Är trött, precis hemkommen från förlossningen blev inlagd på barnmorskans begäran pga mitt höga blodtryck hade 150/100 igår och läckte äggvita. Nu har de kört ctg, tagit prover. ultraljud och blodtryck flera gånger om dagen. fick komma hem men med ordination vila.

• Stark Längtan83

Toka2: Fick mig ett gott skratt igår när ja kom hem och loggade in här, kan fortfarande inte fatta hur man tar sig upp därifrån sen..:)

• Stark Längtan83

jennycecilia: När var det din man skulle fara iväg? var det denna helgen? Nu vet jag din känsla, i fredags skulle mathias åka till stockholm han velade länge och väl och ville inte lämna mig men jag sa att det var klart att han skulle åka. så i sista stund följde han med på byggmässan med arbetet, de skulle ju komma hem på kvällen igen och vad händer på mitt bm besök på förmiddagen? för högt blodtryck och ja läcker äggvita blir inlagd på förlossningen (har ju 7mil dit) så mathias mamma fick följa med men så typiskt de skulle hända nåt just när han var borta.. och stackars mathias som befann sig i sthlm och inte kunde komma hem tidigare han hade måttligt dåligt samvete. så typiskt.

• Stark Längtan83

Jennycecilia:jag vet inte hur jag mår jag mår som vanligt, har ju vatt varm och svettig och kinderna hettat till och från nu sen senaste tiden så jag antar att det kan ha varit för att blodet pumpat en aning snabbare. Är tacksam för att de håller koll på mig, var inte rädd för att det skulle sätta igång var inne vid tre och visste att mathias skulle vara hemma till 8 igen och att han förhoppningsvis skulle hunnit. men han hade dåligt samvete och önskade att han aldrig åkt, tyckte det var jobbigt att vilja komma hem men veta att man var för långt borta..och att det inte gick, jag tyckte mest synd om honom för jag vet hur det känns.. Jag kände ju bebis sparka och så. Jag har aldrig mist nåt barn mer än Malte.

skönt att det gick bra med Rogers resa denna gång och att ni inte var alltför nervösa..

FamiljenTinglum:Tack <3, kramar om tillbaka

Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 10