Gersemi: Jag är nyfiken, vill hemskt gärna veta vem F-N det är som har misshandlat mina inre organ på regelbunden basis de senaste månaderna
. Jag vet att om jag vill få en igångsättning så är det bara att ringa, och det tänker jag INTE göra. Är paniskt rädd för snitt, och igångsättning ökar risken för snitt, särskilt för mig som redan är snittad en gång.
Just nu är jag mest stressad - över allt som står på min Att Göra-lista

. Alvin fyller 3 om en dryg månad. Ska vi ha kalas ska det vara städat också. Jag vill rensa ur skafferiskåpen och göra rent, för jag kommer inte ihåg när det gjordes sist, vilket betyder att det var dags för länge sedan. Jag vill rensa och städa ur alla andra köksskåp och lådor, men hitta tiden att prioritera DET liksom.. Fönstren blev iaf putsade idag. Maken och svågern erbjuder bl a fönsterputs i sin nystartade firma. De behöver träna, och vi har 12 fönster i huset.

Sedan har jag någon vision om att, en gång i en inte alltför avlägsen framtid, gräva fram mitt syrum under drivorna av tygpåsar. När barnen har tagit studenten, kanske...?