Stark Längtan83 skrev 2010-03-29 14:13:45 följande:
Jag e inte säker på att vi vågar känna den där överväldigande lyckan med risk att det ska hända igen. Precis hemkommen från barnmorskan med ett tryck på 140/100 hon ringde och rådfrågade förlossningen jag får stanna hemma och vila, men nytt tryck ska tas hos BM om 2 dagar, och ny kontroll på förlossningen i påskhelgen.. alltså ordinerad säng läge.. stön, hur ska jag klara det? jag e lite rädd, verkar som om inget kan hända bebisen när man har lite i det övre trycket, bara tt man skulle hålla koll på urinet me. kram
Jag kände en överväldigande lycka fast jag visste att Leia skulle dö. Just den lyckan som vändes till sin motsvargighet i sorg och gråt och ont.
Jag hoppas att känna snart igen, men kanske är jag avstängd för att jag inte orkar hantera oron som kommer med en ny graviditet. Jag vet inte.
Sängläge kan vara tråkigt. Man gör det roligt. böcker, tidningar. Vi har sängbrickor så vi kan sitta med våra bärbara i sängen. Sen har vi nätverk så vi kan spela mot varandra-antingen brevid varandra eller
om jag är i sängen och han i kontoret.
Har du ingen tv där?