• Toka2

Vi som väntar syskon till våra änglar del 10

Här hålls vi som förlorat ett barn och nu går i väntans tider igen. 

Förra tråden är stängd, så jag öppnade en ny. Här finns den gamla tråden om någon vill läsa ikapp:

www.familjeliv.se/Forum-10-204/m49865566.html
    En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-07 10:44
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m56520106.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-07 10:47
    Presentationstråden hamnar du i om du klickar på länken ovan. Glömde skriva det.
  • Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 10
  • fridapyret

hej vill lämmna ett av trck här. tror nog att jag behöver stödet som kan finnas här.

• JennyCecilia
    StarfighterPilot skrev 2010-03-25 21:44:20 följande:
    jag fick komma in på vul idag efter allt krångel jag haft, vilket kan antagit varit ett missfall.. men så slog ett liiiitet liiiitet hjärta! ett superfint litet pickande fick vi se! är dock bara i v.6+1, så mer kunde hon inte se, men vi är fortf gravida, och det är mer än allt annat just nu! vill verkligen göra mina döttrar, varav den ena i himlen, till storasystrar!! <3
    Åh! Vad underbart! Grattis mammakvinna!

Så härligt befriande ändå!
  • Stark Längtan83
    fridapyret skrev 2010-03-26 09:34:45 följande:
    hej vill lämmna ett av trck här. tror nog att jag behöver stödet som kan finnas här.
    välkommen in i värmen!! Hoppas vi kan hjälpas åt..
  • fridapyret

jaa det hoppas jag. jag är ju hemma hela dagarna och dagarna fylls gärna med ångest och oro. då kan det va skönt att veta att man inte är ensam.
    nån mer som är hemma??

• SofiaL

Familjen Tinglum; Grattis och välkommen hit! Beklagar er sorg

Fridapyret; Grattis och välkommen även till dig!!!

Starfighterpilot; Underbara nyheter, åh vad glad jag blir

Änlamamma; När du skriver så där så betyder det ju att det är lika nära för mig, gaah vart tog all tid vägen????

Morris mg; Stort Grattis

• Stark Längtan83

Jag har nog med 6 veckor kvar va? det går så snabbt så jag hinner inte blinka, ska till bm idag, oros hjärtljuskoll (kan man kalla det så??) Malte dog ju i denna graviditets vecka..går 2ggr i veckan nu. Undrar med när vårt pyre kommer. Men jag tror de blir kejsarsnitt.. den verkar ha bestämt sig. Vet inte hur ja vill göra med vändning.

• SofiaL

Stark längtan; Förstår att du vill kolla extra nu och att det måste vara massa extra oro! *kram* Ja vi är några stycken som ligger väldigt lika i tiden Kan tro att det är svårt att ta ett beslut vänding kontra kejsarsnitt.. Jag skulle nog välja som du!! Jag har också besök hos BM idag, jag går varannan vecka, har gjort det typ hela graviditeten. Idag känns det dock lite nervöst då min underbara BM som jag haft under denna och Liams graviditet blivit långtidssjukskriven, är som ett litet barn, vill inte ha någon annan

• Jerci

Hej på er alla, har bara småläst lite ibland. Men känner att jag ibland bara vill kunna skriva av mig någonstans, så nu skriver jag lite till er. Min lilla ängel blir snart 9 månader och förhoppningsvis ska hon och storebror få ett syskon i oktober....sååå långt borta känns det som. Är i v 11+5 nu tror ja. Och tiden går så sakta denna gången. Är jätte orolig och har en massa konstiga och dumma tankar ibland. det tär på mig. Jag försöker att tänka posetivt men det är inte alltid så lätt. Vill så gärna att tiden ska gå till det att vi iaf får lyssna på hjärtat så man iaf kan vara säker på att det verkligen finns någon inom mig. Jag längtar så efter denna lilla bebis...och saknar min lilla flicka något oerhört mycket.
    Förresten är det någon som vet vad man får göra när man går på ett läkarbesök efter en sån här händelse? har en tid för det i maj!

Många säger sig sett en ängel, men jag har hållit en i min famn!
Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 10