30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Mrs Firren: TACK!!! Lugnaste middagen på evigheter!!!
Mrs Firren: TACK!!! Lugnaste middagen på evigheter!!!
Firren: Spännande!!!
Välkommen Pupetta!
Firren: så skönt med positiva besked!
Tja.. Framför allt var det skönt att inte fokusera på hennes anti-ätande. Hon sprang runt lite, kom tillbaks och la upp maten, sa att hon tyckte om det, tog en sked och sprang runt igen. Tror att det kanske hade lite att göra med att hon inte fick ngn uppmärksamhet när hon inte åt.
När vi ätit klart tog vi fram dessert - jordgubbar och lite grädde, då började hon bråka lite men vi förklarade lugnt att så länge hon inte åt så blev det inga jordgubbar.. Slutade med att hon till sist gav sig och ville bli matad. Nu ville hon i à fall inte äta upp all mat och fick heller ingen dessert. Klockan var dessutom mycket när hon var klar, men eftersom hon ätit åtminstone hälften fick hon lite tid uppe innan läggning som gick rätt lugnt till.
Pupetta: kan ju presentera mig kort jag med. Är själv snart 35 (:-O), och vi fick vår son Hugo den 2 april och har en dotter sedan innan, Agnes, född 2 juli 2009
Åter igen välkommen. Du har hittat till den charmigaste tråden på FL!
Delar med mig en bild av mitt lilla mattroll 6v i går måndag
Barba: spännande med Onsdag
Ang bild fr telefon går det inte om du har Iphone, övriga modeller vet jag inte.. Jag mailade bild t HannaPanna så kunde hon lägga upp
Grattis Pandora!!!
Inte varit inne på ngra dar då vi firat 17 maj och haft besök. Nu verkar i à fall värsta ätandet minskat och sovtiderna blitt längre så jag kunde hjälpa mannen i garaget igår. Gott att känna sig lite levande
Hej tjejer! Kort fråga.. Var på efterkontroll igår och bestämde mig för minipiller så jag har ett skydd mot graviditet, men hur börjar man när du inte har mens ännu? Annars ska man ju alltid ta på mens första dag men när man inte har någon..?
Googlade på frågan men det verkar som jag är ensam om min fundering..
Billabong: har inte hunnit öppna paketet ännu och glömde fråga läkaren
Barba: lycka till i morrn!
Stort grattis till Joel Barb!!!
Firren: inga stora eftervärkar här, men BM varnade för att de kan kännas mycket mer andra gången...
Snuppis: tänkte precis tipsa om att stå på händer då en BM jag känner menar att det fungerar, så med Kasperinas källor tror jag stenhårt på den metoden, dvs om du klarar det