Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Eva: om det är på weben - testa ctrl samtidigt som du trycker -, om du förstår vad jag menar

• chiqita

Lycklig: hehe, näeee det gör inget alls. Bättre avslutning på semestern kan man ju inte få

• chiqita

Tack för fina välkomnanden och grattis. Ja inte trodde vi att det skulle ta så lång tid att lyckas med syskon. Nu håller vi tummarna hårt för att det lilla ägget vill stanna

• chiqita

Fio: hihi precis nyplussad, idag faktisk 5e veckan säger FL och bf i April.

En del skumma symptom har jag också fått. Tycker mannens snus luktar blommigt och igår började jag gråta till Ugly Betty, det var pga det, och minispottings som jag bestämde mig att testa

• chiqita

Nu ikväll förresten började A plötsligt pussa mina bröst och mage, nästan som att hon kände på sig att något var annorlunda

• chiqita

Johanna: jo jag tyckte det var på tiden nu när det är några som checkar ut snart.

Så börjar det trevliga nattvaket med toabesök då. Och urbota jobbigt att det ska vara så varmt, det minns jag inte från sist, men det kanske beror på vädret

• chiqita

Va fasen... Skrev från Iphonen inatt och då blev det en annan avsändare, med reklam???!!!

• chiqita

Måste bara säga, så gott att se så många kända "ansikten" igen. Nästan som att komma hem..

Lycklig: så surt med vagnstrulet. Hoppas det löser sig fort. Vilken modell blev det?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8