Tack för att ni tar er tid att svara på mina fjantiga funderingar kring kläder. Idag känns det lite lättare, men igår kändes det verkligen livsviktig och jag stressade upp mig hur mycket som helst. Det är väl det där kontrollbehovet som spökar igen
Sara: Vi har ännu ett tillväxt-ul inbokat i v.34, annars är det vid behov. Egentligen skulle vi gjort tul i v.28, 32 och 36, men eftersom det första gjordes redan v.26 så blev det färre nu - men jag får boka in ett till om jag känner att jag behöver. V.36 kommer läkaren kolla tappen för mognad inför igångsättning, men hon väl ändå inte sätta igång mig förrän v.38+0. Jag tycker 37+0 är lagom... vi får väl se vem som bestämmer sen .
Lena: Jobbigt att behöva vänta en vecka extra. Jag tror inte det spelar någon roll hur många undersökningar man får göra, man kommer ändå oroa sig förfärligt inför varje. Man vet ju aldrig vad de ska hitta och hjärnan spelar en del spratt med en. Och då behöver man inte ens ha mitt bagage att bära på, jag var väldigt orolig inför varje ul även innan vi förlorade Lilly. Hoppas tiden flyger fram till ul!
Emsters mamma: Vilken lång dag det blev för er igår, hoppas medicinerna hjälper nu för det låter läskigt med en sån seg infektion.