30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Cissi Vi bytte från Libero Byxblöja till Pampers Byxblöja för det var så mycket läckage nattetid och nu är det mycket bättre. Dessutom har de bara ett motiv!
Cissi Vi bytte från Libero Byxblöja till Pampers Byxblöja för det var så mycket läckage nattetid och nu är det mycket bättre. Dessutom har de bara ett motiv!
Tack Hormonstinn och Lena, mår bättre idag. så skönt, var orolig för babyn.
UNDERBART!
Vad olika storlekar barn kan ha och ändå växa normalt! Min lilleplutt väger runt 20 kg numera och går inte alls att lyfta när han inte vill...
Jag är så törstig hela tiden. Läkaren kollade mitt socker och det låg bra. Är det normalt att känna att man vill dricka en bassäng hela tiden?
Fiji, tack. Skönt att jag är normal. Sen med mitt illamående så dricker jag säkert inte så mycket men är sugen hela tiden (och små illamående).
Min son har lärt sig ett nytt ord numera "mamma är du illamå?"
Nappar? Ring Saida!
Johlinn, tack för det förtydligandet! Undrat varför det snackas så mycket amning numera men har inte orkat läsa.
Barbabra, sura äpplebitar, kolsyrad dryck ex. Loka och smörgåsrån hjälpte mig lite ibörjan. Men du får nog hitta det som hjälper dig och så hoppas jag att det inte håller i sig så länge.
Postafen ger trötthet i början men om man härdar ut en vecka så blir man inte trött av dem utan de hjälper bara på illamåendet. Kan vara värt att prova om man har en vecka då man kan sova mycket. Man kan ju börja med en halv på morgonen och sen trappa upp försiktigt.
Zenobia, vilken tid ni haft! Hoppas det lugnar ner sig nu.
Lady, grattis! Hoppas du kan njuta lite nu men jag förstår om det är svårt.