• Älgen

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Visst är det ett mirakel! Tänk att någon kan börja växa och sen frysas in för att sen växa igen! Låter som en story från "En ding ding värld".

• Älgen

Lena, jag tar henne, ingår fraktkostnaden?  

Hormonstinn, måste bli tungt? Visst har du tagit MKP nu? När får ni svar? Gick det bra?

Lycklig, jag hade väldigt svårt att lämna lillen när han var nyfödd, fick lite halvpanik i början om han var borta. Tror det har att göra med den traumatiska förlossningen. Jag tror/hoppas dock att jag vågar lämna mera med lillebror. Men du måste ju göra det känns som bäst för dig.

Jag har börjat kräkas igen. Känns lite onödigt... Försöker jobba men får se hur det går, ska härda ut denna vecka och sen prata med bm.         

• Älgen

Ojdå Milla, krya på dig!

Hormonstinn, tummar hålles på tisdag!

Stort grattis Lady! Har inte fattat att du hänger här numera.

• Älgen

Vad otroligt skönt att höra att vården funkar ibland!
    Men va, gillade du inte galonbritsen på ALB? Som dessutom hade en glipa mitt i bädden längs med så att man antigen låg på ena sidan eller andra, så bekvämt... n vill alltid helst sova med oss men när vi var på ALB och jag verkligen ville sova med honom så knuffade han bort mig! när han somnat hoppade jag upp i hans bekväma säng i alla fall!

• Älgen

Lady, alltså man frågar inte folk om de är gravida! De berättar när de själva vill. Idioter!

Jag väntar vår baby i mitten av januari men har inte vågat skriva in mig i listan än. Fjantigt, ja men jag tror jag väntar lite till.   

• Älgen

Står också inför att n måste prova vinterkläder, längtar inte.

Hormonstinn, jag hade andnöd under en period i början, vet inte varför men så var det när jag skulle sova och låg ner (och magen var inte stor då).
    Skönt att provet gick bra. Håller tummen för bra resultat!     

• Älgen

Grattis Zenobia!

Grattis Mrs Fisk!

Pysslig, jag fick tillbaka min mens efter tre månader trots att jag helammade tills lillen var sex månader.

Hormonstinn, fy för illamående.        

• Älgen

Jag kan komma och kräkas lite på er så ni inte saknar illamåendet längre!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8