30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Jaha. 3500 gram. Får se om det stämmer. Det stämde bra på n.
Jaha. 3500 gram. Får se om det stämmer. Det stämde bra på n.
Nyheter? Jag är illamående... men det är ju ingen nyhet förstås. förkyld nu och det gör illamåendet värre. Sitter nu med några chokladbitar men inte ens det går ner. Orkar inte titta på matreklamerna på tv. Tinas mat, usch säger jag bara (och i vanliga fall så är ju all mat runt julen god).
Har inga nyheter dock, men kul att se dig, har funderar vart du varit men hängt med lite via FB.
Om man är illamående så blir det en tjej... HAHAHA säger jag bara, en myt till!
Mrs Fisk, jag hade jättemycket såna tankar innan n kom. Denna graviditet är det inte lika mycket. Det jag kan rekommendera är att gifta sig (men det är ni redan väl?) eller skriva avtal så ni skyddar varandra. Kolla med evt. försäkring som täcker lån så den kvarvarande kan bo kvar i lägenheten/huset trots lån. Samt nån privat försäkring på er vuxna.
En annan sak som jag blev besatt av efter att n fötts var vem som skulle ta hand om honom i fall vi båda dog. Sen bestämde vi att min syster med sambo skulle "få" honom och meddelande alla i bägges släkter så det inte skulle bli nåt bråk och sen glömde jag det. Ja jag vet att soc bestämmer men jag tror att vår önskan skulle spela in, speciellt som vi valt någon som passar med ålder etc.
Jag var illamående med n också men inte lika mycket. Min läkare säger att det ofta bli värre med andra barnet för då har man inte samma möjlighet till vila. Har dåliga gener då det gäller graviditetsillamående helt enkelt!
Jättefina barn Assar!
Vart ligger brandkårsmuseumet?
Jättebra sida Galia! Tror dock inte att Mrs Fisk får änkepension
Hormonstinn, lägg länkarna i recepttråden istället, annars försvinner de i allt annat surr här inne.
Cissi, efter vad du berättat om din mamma tidigare så verkar hon så bra. Hon leker mycket med A och G när de väl ses och det är det som räknas tycker jag. Min svärmor tjatar om n jämt och ständigt men när hon väl träffar honom så tittar hon ofta bara på honom (vilket inte är fy skam i och för sig). Eller sätter honom framför tv'n. Medans min mamma leker med honom, verkligen leker. Min systerdotter ÄLSKAR när mormor kommer!