cissi: Det var bara två veckor sen jag avslutade en penicillinkur för att säkra att det inte var GBS som drar igång sammandragningarna. Jag hade samma halt GBS som i augusti (1000 streptokocker/ml, man behandlar normalt vid 100.000 st) men läkaren ville inte chansa. Jag ska lämna en odling, men får nog åka dit med den imorgon för jag har tid 15.30 och man måste lämna urinprov för odling innan kl 11.
Lena: Mammor är toppen! Min mamma lämnar H varje morgon nu så jag slipper gå från parkeringen till förskolan och tillbaka. Tänk att den lilla promenaden kan göra så mycket, sammandragningarna kommer direkt
Pyttis: Det hoppas jag med, men nu är det bara sex dagar kvar i skolan iaf. Fick igår reda på att examinatorn i kursen är gravid med sitt tredje så om det kör ihop sig borde hon ju ha förståelse iaf så att jag kan få göra nåt hemifrån om jag inte kan vara i skolan...
Idag har jag ONT. Inte så mkt sammandragningar, men ont i nederdelen av magen, precis där gravidmagen börjar sticka ut. Hade det igår kväll också. Skönt att jag ska till bm idag så behöver jag inte fundera så mycket själv...