Ela: Får man var fräck och fråga hur gammla ni är? Jag fyller 37 om en vecka, och jag har inte uteslutit att det så småningom kommer en liten till. Maken (som är "lammkött" och bara 32) är mer tveksam till fler barn. Han tycker att det räcker med våra två guldklimpar.
Tänk för den delen att jag funderar på fler barn
. Jag som
aaaaldrig skulle vara så gammal som min mamma var när hon skaffade barn. Hon var 30 och 33 när vi systrar föddes - jag var 33 när G föddes och 35,5 när L föddes
.
Ego: Är ruskigt nöjd med mig själv just nu. I går var det "Bytardag" en bit utanför "stan", där en massa familjer har fått lämna in 80 saker/plagg per famlij till försäljning. Eftersom en av de som håller i den jobbade på G´s förskola har jag för ett par år sedan blivit ombedd att hjälpa till att plocka upp och ner kläder och annat före och efter själva bytardagen. Ett plus med att hjälpa till att plocka upp saker är att man har "första tjing" och kan få köpa saker innan själva bytardagen drar igång (
Då är det myyycket folk där). Men även igår när jag var där och hjälpte till att plocka ihop hittade jag faktiskt guldkorn som andra köpare missat. Dessutom hittade jag en helt OK jacka till mig att ha på förskolan i vinter. En hel IKEA-kasse (ni vet, en sån där blå) plus en "Bobby car" med släp i fredags, och en hel pappkasse med grejer igår, och jag la ut totalt 700 spänn
!