30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ego, känner mig definitivt gravid. Hej illamåendet...
Ego, känner mig definitivt gravid. Hej illamåendet...
Oyra, du kunde fått av mina Jag hade krystvärkar i 3 h innan klockan kom fram, puh.
Fiji, klart du ska tänka på bebis först. Allt annat är ju sekundärt, och löser sig på nåt sätt. Hoppas sd ger med sig.
ASSAR, nä det är ingen höjdare direkt, men såklart värt det om allt går vägen. Hade ngr Lergigan kvar från förra grav, och ska få fler utskrivna i morgon. Tack gode gud! PERSEFONE, har du tagit ngn medicin mot illamåendet?
Persefone, underbart att se liten perfekt "sak"! Jo, mådde illa förra ggn också. Men kräktes bara ngr ggr då och hittills inget sånt, hur överlever du?! Postafen blir jag bara trött av, Lergigan är så mkt bättre! Blir lite darrig av koffeinet och efedrinet i dem dock, men hellre det än illamående.
Persefone, du är helt klart av tuffare virke än jag (var inte meningen med ledsen smiley på mitt förra inlägg förresten) Var det kub eller RUL? Eller ul av annan anledning?
Intressant att läsa om vattenavgångar, mitt vatten splashade jag ner bm med under förlossningen
LYCKLIG, usch för orosmoment Hoppas det löser sig självt. HORMONSTINN, kul med ngn mer som är precis i början! Mår du bra? Jag mår skit och tycker livet är rätt pissigt för tillfället. Rent intellektuellt är jag ju jätteglad, men gissar att det är hormoner och/eller medicinerna mot illamåendet som sänker mig. Längtar till sisådär v 12
Evasha, stort grattis till Isaac! Och så underbart att fl gick bra. Hurra hurra hurra för din insats!
Tittar in en sväng och ser att ni raljerar över namnet som både min bror och son har... (sonen visserligen som mellannamn)