aigee skrev 2010-08-01 20:01:12 följande:
Pregga: jag är snart 33, bor i Alingsås och har en dotter som snart blir två och en bebis på g i oktober.
mini: undrar hur det blir här när syskonet kommer. Mammahjärtat får väl ta stunder ,med storasyster och prata lite one on one! Vet inte heller hur man gör...
Ok, hihi men det e ju inte så långt härifrån ju :) så du har en sådan liten tjej redan, det känns längesen
Milla C skrev 2010-08-01 20:10:27 följande:
Pregga: Jag är en 35+-are som ursprungligen kommer ifrån Stockholmsområdet, men numera bor i Arboga med man och två underbara (busiga/gosiga/klättriga...) söner. Är både fritidspedagog och högskoleingenjör, men ska börja jobba som förskollärare om ett par veckor
. Så, det var jag det
ok,får man fråga hur gamla dina söner är? Själv så är jag massageterapeut men just nu hemma efter att ha gått en annan kurs å funderar på att byta inrikting helt, jag har ju åxå jobbat med barn fast äldre än dig då, hihi har haft hand om busfrön på skola å det trivdes jag bättre med.
jag trodde aldrig jag skulle skaffa fler barn å speciellt inte när lillan e så stor, men kärleken slog tilll å jag var chanslös, haha så nu kommer vår son snart :)