Piggley Wink skrev 2010-08-01 22:03:35 följande:
Preggo: Välkommen hit! Håller med Sara, kolla in bf-tråden så får du lite mer koll på oss.
.
Tackar så mkt, ska absolut kolla på det, springer mellan datan å en plötslig städnojja här nu ikv..haha bara kom över mig sådär fr ingenstans ...hade ingen lust alls egenteligen, hm..
Billabong skrev 2010-08-01 22:28:53 följande:
Pregga: Ja, det är ett underbart gäng här!
Eller ja, på sätt o vis är det ju flera gäng då tråden levt så länge. Förstår att det delvis känns som om att allt är på nytt när det gått så många år sedan du väntade din dotter. Det finns även en tråd för de som väntar första barnet - om du vill kika in där lite också.
Jepp, jag är en av 30+trådarnas tvillingmammor. (Apropå det så tycker jag det är väääääääldigt märkligt att det inte blivit ngn mer som väntar/fått tvillingar sedan förra sommaren.)
Jo jag har förstått att det hänger ett trevligt gäng här inne :) jo allt känns så sjukt nytt, å absolut anorlunda, det är en så otrolig skillnad på grav å mognad hos mig...å jag undrar lika mkt som en förstföderska tror jag...
haha jaså det har inte blivit så mkt tvilling mammor? aså att jag inte dog på mitt första vul när läkaren säjer-hm, har ni tvillingar i släkten? jag-eh..näeee?? läkaren, hm..e det 2 st eller.....? mja......näe det var bara 1, hahaha jag höll andan där ett tag asså...hahahaha vi som kämpat så länge så jag tänkte bara, jaa det skulle la vara 2 då, haha men icke, å nu kommer min son snart :)