Lena: Har för mig att HM, Lindex eller Kapp Ahl hade nylonstrumpbyxor med stödeffekt, men annars var det Apotekets jättesexiga knästrumpor som funkade bäst
.
Borde eg ge mig ut och träna av något slag, men jag är så trött att jag faktiskt bara vill sitta och titta på en film (Jag har skaffat första säsongen av "Mission Impossible" på DVD, jag och maken tittar på ett program per kväll nu när barnan har somnat) och äta fruktsallad (om jag får ändan ur och gör den först). Nätterna är verkligen ingen "hit" just nu. I natt t ex hade jag känslan av att maten var på väg i retur ända till klockan var strax innan halv ett på natten. Strax efter tre var jag uppe och satte Gabriel på pottan, och strax efter fyra vaknade Lucas. Han har vaknat de senaste nätterna och velat ha en eller två flaskor välling, men i natt tänkte jag att jag skulle "vänta ut" honom. Han väntade ut mig istället, och strax efter halv fem fick han en välling. Sedan tog det ända till tjugo i sex innan han somnade om ordentligt, och jag fick sova. Maken gick upp med G klockan sex, och strax efter sju vaknade Lucas. Jag fick sedan "sovmorgon" till nio, men trött, trött är jag.