Gritz skrev 2010-05-31 08:32:35 följande:
Jag tror inte heller det är magsjuka utan en reaktion på hög feber och infektion i kroppen Vad är SME för något som man kan gå med i? Jag måste säga att jag är NÄSTAN fri från min fobi! Men visst kan det komma ett bakslag när som..... men när jag läser härinne så känner jag så väl igen mig i eran ångest som ni beskriver och detta analyserande hela tide tar ju knäcken på en bara det! Men nu är ångest attackerna färre och färre och jag tänker inte så mycket på magsjuka längre. Jag tänker som så att blir vi magsjuka ja, då blir vi det. Visst både sjukt äckligt och jobbigt men vi dör inte av det, det är ju faktiskt ofarligt. Dottern ska börja på dagis i aug och tidigare så var jag bombsäker på att jag skulle få äta lugnande men som det känns nu så kommer jag nog klara mig utan, men som sagt det är som läget är nu...jag kan lika väl få ett bakslag och fobin tar mig i ett järngrepp igen. Men jag lever på hoppet att en dag bli helt fri
Oh vad underbart att du är nästan fri från detta!
Jag försöker tänka som du att magsjuka är inget man dör av och får man det så får man det... men inte lätt.
Aveline- Jag tror inte att hon är magsjuk utan bara en reaktion på febern.