• Fridayyy

Emetofobernas tråd 5

Här fortsätter vi stötta varandra i vår spyfobi. Vill man så får man vara anonym!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-13 21:31
    Eftersom många redan mår dåligt vill vi inte ha kommentarer om vks-kurvan eller länkar från otäcka tidningsartiklar och liknande i denna tråd. Gärna mer positivt pepp!

• Svar på tråden Emetofobernas tråd 5
  • Avelyn

Efter att ha varit frisk 1 vecka och en dag, får min dotter på 5 år diarré efter två tårtbitar. Hon fyller 5 år i dag. Är det samma magsjuka som sitter i eller ny eller bara ngt tillfälligt ? *orolig*

Min sambo har fått praktikplats via arbetsförmedlingen på ett dagis. Supernojig nu.. Fånigt av mig, men jag tycker det är lite smått obehagligt eftersom jag mår tillräckligt dåligt av att barnen vistas där.

Tänk vad mkt fobin förstör av livet

• Anonym (€)
    Avelyn skrev 2010-05-21 09:21:45 följande:
    Efter att ha varit frisk 1 vecka och en dag, får min dotter på 5 år diarré efter två tårtbitar. Hon fyller 5 år i dag. Är det samma magsjuka som sitter i eller ny eller bara ngt tillfälligt ? *orolig* Min sambo har fått praktikplats via arbetsförmedlingen på ett dagis. Supernojig nu.. Fånigt av mig, men jag tycker det är lite smått obehagligt eftersom jag mår tillräckligt dåligt av att barnen vistas där. Tänk vad mkt fobin förstör av livet
    Jag tror bara att det är magen som är lite känslig efter magsjukan.
  • Humlemamma

Åh! Här hör juh jag hemma!
    Visste inte ens att denna tråden fanns! =)

Man e väl välkommen? =P

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Knodd - BF 23/9**
  • nicely
    middiz skrev 2010-05-21 09:00:26 följande:
    Hoppas det bara är något han ätit eller stressmage.... hur har det gått?
    ja hoppas på det oxå. Han fick veta att det skall sparkas folk på hans jobb så kanske är han orolig för det.

Han är hemma idag och dottern ville vara ledig så dem är hemma tillsammans. Hoppas dem håller bra handhygien. Min yngsta dotter skall döpas imorgon och min stora ska sjunga då. USch tänk om kräks!!!!!!

Ska ringa exet snart igen och kolla läget. Hade så mysig kväll med sambon igår och så skickade exet meddelandet om han mådde dåligt. Snacka om att allt bara föll. Resten av kvällen gick åt ångest. Kul.
    Avelyn skrev 2010-05-21 09:21:45 följande:
    Efter att ha varit frisk 1 vecka och en dag, får min dotter på 5 år diarré efter två tårtbitar. Hon fyller 5 år i dag. Är det samma magsjuka som sitter i eller ny eller bara ngt tillfälligt ? *orolig* Min sambo har fått praktikplats via arbetsförmedlingen på ett dagis. Supernojig nu.. Fånigt av mig, men jag tycker det är lite smått obehagligt eftersom jag mår tillräckligt dåligt av att barnen vistas där.Tänk vad mkt fobin förstör av livet
    Ja, fobin förstör så jävla mycket! Jag tror att magen kan vara urbalans efter hennes magsjuka eller så är hon bara lite dålig magen men inte magsjuk.
  • nicely

Hoppas din dotter får en härlig födelsedag {#lang_emotions_flower}

• Avelyn
    nicely skrev 2010-05-21 10:42:49 följande:
    Hoppas din dotter får en härlig födelsedag
    Tack! Något mera har inte hänt henne sedan i morse. Hon äter, leker och har kul.
  • Avelyn

Bara för att jag skrev att det inte kommit mer, har det givetvis gjort det Bara diarré dock...

Hatar Maj månad.. Varje år får vi eländet i maj !

• nicely

Ja maj är skit rent ut sagt. När man tror att det är slut så kommer det mer....

Mitt ex mår fortfarande lite konstigt, magknip och diarre. Men ingen spya. Hellre diarre än spya...
    Nu hoppas jag att dottern inte får något. Ska hämta henne imorgon innan dopet.

• Avelyn

Nicely,

Ja diarré är ju att föredra. Hela mitt liv rör sig kring diarré nu.. suck. Först hade sönerna det. En och en halv vecka senare dottern. Sedan får dottern tillbaka diarrén nu en vecka efter att hon blivit bra. Bebisen å sin sida har diarré jämt. Det är så man blir olycklig.. först fobikänning och sedan en tvättmaskin som går dygnet runt nästan.

Håller tummarna för att din dotter mår bra på dopet!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5