nicely skrev 2010-05-25 21:54:49 följande:
Oh stackare! Förstår ångesten. Hoppas att det bara är förkylning eller något. Mår själv ungefär som din sambo (fy f-n). Mådde så illa för ett tag sen men nu är det bättre men är helt matt och hängig och har huvudvärk. Tänker på dig. Försök och ha mycket att göra så har du tankarna på annat. Vet att det är lättare sagt än gjort.
Tack för ditt svar. Känner mig så ensam och tom i kväll. Sambon har varit i sovrummet en timma nu och inget har hänt ( ännu) iaf inte något jag hört. Han skulle berätta om något hände, han vet ju om min fobi. Han mår aldrig illa. Under de år jag känt honom ( 6 år) har han aldrig varit magsjuk eller mått illa på ngt vis. Alltid samma otroliga hälsa..
Ärligt talat, jag har hellre magsjuka själv än att gå hemma och ha ångest för att familjen får det
Jag var den som dottern kräktes på för två veckor sedan.. den som torkade, tröstade och tog hand om ALLT. Jag som sanerade och fixade. Sambon var inte ens i närheten av dottern. Rena skämtet att han ska bli sjuk och inte jag..