• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Agridulce

Ja, med en tidigare älskare.

Vi sov över hos hans kompis. När vi "kom igång" på natten så vaknade han väl av ljuden från oss. Jag red med ryggen åt älskarens ansikte så jag hade full utsikt mot dörren.

Tittade hans polare rakt in i ögonen när han gläntade på dörren för att tjuvkika. Han såg att jag såg och jag höll fast hans blick ända tills jag kom.
    Det var en otroligt sexig känsla då. Intressant också eftersom jag tidigare inte haft några fantasier om publik.

• Anonym (Vasser)

Jepp. Hade sex med min pojkvän då jag var ungefär 19 år, med min syster och en polare som låg i samma rum efter en fylla. Min syster påpekade dagen efter att hon hört oss knulla, akward som fan. Men vi är tighta så det är inget jag tänkt på sen. Var heller inget jag "gick igång på".

• Anonym (Vasser)

Jo och en gång, rätt nyligen med min nuvarande, hade jag och min kille sex i en säng mycket lugnt och försiktigt från sidan- medan tre andra sov i rummet. Ingen hörde det. Men det var otroligt skönt. Spännande tt behöva "behärska sig"  för att inte bli påkommen- vilket vi verkligen inte ville bli! ;)

• Anonym (absolutyes)
    Agridulce skrev 2011-05-02 19:53:24 följande:
    Ja, med en tidigare älskare.

Vi sov över hos hans kompis. När vi "kom igång" på natten så vaknade han väl av ljuden från oss. Jag red med ryggen åt älskarens ansikte så jag hade full utsikt mot dörren.

Tittade hans polare rakt in i ögonen när han gläntade på dörren för att tjuvkika. Han såg att jag såg och jag höll fast hans blick ända tills jag kom.
    Det var en otroligt sexig känsla då. Intressant också eftersom jag tidigare inte haft några fantasier om publik.
    Det där lät grymt! Vad hände sen efter att du kommit, stod han kvar?
  • Anonym

Jag sög av killen här om dagen med öppen dörr och hans pappa snarkade i rummet utanför.. Det var ganska kul. Men nejdå, om hans pappa öppnat ögonen hade han ändå inte sett något. men kändes ändå småroligt... Man lyssnade ganska noga efter snarkljuden. Jag vet inte vad jag gjort om han vaknat utan killen eller jag tänkt på att han plötsligt slutat snarka och gått förbi eller kollat in Förvånad

• 100kgpappa

Har hänt några ggr.
    Sex ute i en älv lite snyggt (trodde vi) när bara huvudena stack upp, men polarna på stranden var inte så lättlurade. En annan gång på stranden vid havet, då gick det förbi lite folk, men jag tror inte de fattade att vi faktiskt knullade, utan bara låg och kramades. Har även blivet påkommna i skogen vid ett tillfälle.
    Nu räknar jag inte när vi har sex tillsammans med andra, för jag antar att TS menar sex inför icke deltagande åskådare.

Den siste idioten är inte född...
  • 100kgpappa

Läste lite mer i tråden nu, Sex med andra i samma hus eller i närheten har vi gjort hur mycket som helst, senast i helgen när brorsan var och hälsade på och ungarna tyckte han var intressantare än oss en stund, då blev det en snabbis på övervåning medan det ungarna lekte med farbror där nere.

Den siste idioten är inte född...
  • redneck girl

ja hur många gånger som helst.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (Ja)

Ja många gånger , vid Mellbystrand finns det ett område för oss som vill ha publik.
    Där knullar jag med både killar och tjejer och suger fitta och kuk. Härligt med publik 

• Badabing
    Anonym (Ja) skrev 2011-05-03 14:01:15 följande:
    Ja många gånger , vid Mellbystrand finns det ett område för oss som vill ha publik.
    Där knullar jag med både killar och tjejer och suger fitta och kuk. Härligt med publik 
    mellby verkar vara ett riktigt sexnäste om somrarna.
    där jag badar är det ett fåtal ggr som par vågar leva ut men desto fler runkande bögar kvällstid. dagtid inget alls.
    kanske borde ta en runda dit i sommar kanske
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?