• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anonym (Vvn)

Han hänt, polaren hade sex bredvid men en annan tjej, ingen byte av partner 
    Vi haffade två tjejer på öland när vi tältad.

De är väl enda gång som jag vet, sen vet jag inte om nån har sett när man har haft sex i skogen 

• Anonym (4-kant)

Har hänt att vi provat sex med annat bekant par. Senast var vi hemma hos oss o hade sex i soffan. Brukar byta partner för det är sexigt att se tjejen bli knullad. Låter oftast tjejerna komma först sen kommer vi killar efter.

• Anonym (Linda)

Vet inte om detta räknas riktigt..När jag säsongade sist i Åre så delade jag boende med tre andra tjejer. Där hade vi ett gemensamt sovrum, med två tvåvåningssängar. En kväll i slutet av säsongen när vi hade lagt oss för att sova skriker plötsligt en av tjejerna i den andra sängen..-Men hallå va fxn gör du lägg av det hörs ju vad fxn du håller på med...Sen började alla skratta  hur mycket som helst. Efter en stund så sa hon som tog på själv...Sluta och skratta, jag är helt säker på att ni också behöver det precis lika mycket som jag..Sen blev det helt tyst och efter en liten stund så hördes det ganska tydligt att det var några till som tog på sej själva..Det slutade med att vi alla fyra gjorde det samtidigt och det var helt galet upphetsande och mysigt att höra dom andra samtidigt som man gjorde det själv..För mej tog det ganska lång tid innan jag var färdig men det var nog mest för att man kände sej osäker..men djäklar vad skönt det var...Tungan ute

• Meddelande borttaget
  • Anonym (L)
    Anonym (Hanna) skrev 2024-10-05 17:40:05 följande:

Jag och killen var på week end i Stockholm. På något sätt hamnade vi på en efterfest och där fanns en snygg svart kille bland resten vita så att säga. Alla var rätt fulla så någon frågade givetvis om han hade stor kuk eftersom han var svart. Han svarade att han hade nog lite större än en medelsvensson. Någon tjej frågade om hon fick ta fram den och kontrollera. Det fick hon. Kan ju lugnt säga att han hade större än medel! Riktigt jävla stor!! 
    Både jag och killen älskar BBC(Big Black Cock)-porr så det pirrade till i oss båda. Slutade iaf med att jag och en annan tjej hade sex med honom i en soffa medan resten av festen tittade på. Helt galet och väldigt upphetsande. Killen njöt nog nästan lika mycket som jag!

Säkert?.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (L) skrev 2024-10-05 18:13:42 följande:
    Säkert?.
    Om du syftar på om att killen njöt nästan lika mycket som jag....... Så ja, jag är helt bergsäker på det. Han har inte slutat prata om detta på över ett år och vill gärna uppleva det igen. Tyvärr har vi ingen aning om vem varken killen eller tjejen var. Vi får se om vi hittar någon ny BBC i framtiden. Vi tar absolut inte vem om helst!
  • Kalle41

Mm det är mer upphetsande än man tror att bara spana in andra ha sex och sitta och hoppas man får hänga med..bara lite i alla fall. Träffade ett par som tände på att se en annan kille se på och smeka sig själv var okej men kvar röra. Svårt men oj vad upphetsande det var.. Varför dö nyfiken, testa känslan det finns många seriösa där ute som gärna skulle bjuda in dig🥳

• LindaPhil

Offentligt sex i bilen eller skogen, på stranden eller rastplats har vi säkerligen haft oftare under åren än hemma skulle jag tro.

Så, ja, det är lite av en självklarhet att vi blev påkomna ett antal gånger, med de eventuella konsekvenser som följd.

Det är en risk man tar, och man måste också acceptera spelets regler i så fall...

Men det är helt okej, mycket upphetsande tycker vi...

• Anonym (Malin)

Jag och min gamla KK hade det i mitt badrum medan mina barn kollade film.

jag hade en helvetes dag med barnen och ville bara få ur lite frustration ur kroppen. Min KK bodde ganska nära och vi började skriva lite och försökte lösa problemet :).

lösningen blev att han fick ta på sig snickarbyxor, jag satte barnen vid en film och sa att mannen med byxorna skulle fixa avloppet i badrummet och att jag skulle hjälpa till. 
    Det blev hans egen hammare som fick användas och det var så otroligt skönt att bli tagen och få ut all Frustration mitt under att den fortfarande är påtaglig

• Anonym (Kille)

Jag o en fd kk knullade i skogen brevid ett elljusspår
     Vi såg att folk gick förbi mellan grenarna och antar dom såg oss med vi hade ganska ljusa kläder på oss. Avslutatde med o spruta henne i ansiktet och utmanade henne att gå sådär 100 meter med sperman kvar. O hon gav sig fan på att göra det. O då möter vi en tant med en liten hund innan hon började ta bort det med fingrarna o slicka i sig det. Henne har man kontakt med ännu men som vänner bara. 

• Anonym (Livsglad Q40+)

Ja, det har hänt ett antal gånger varje år under minst 20 års tid. Lite och sällan i början men alltmera under senare år.

De första gångerna på stränder i Grekiska övärlden.
    Även på hotellrum när någon från hotellet på andra sidan gatan har sett in i vårt rum.
    Senare lite mer spännande upplevelser i Mas Palomas sanddyner.
    Så småningom flera besök i Cap d Agde naturist village. Där jag har fått uppleva roliga äventyr både på stranden, i skumbadet, på SPA och på olika nattklubbar.
    Under senare år har vi besökt flera olika nattklubbar, SPA, skumbad, etc, i några olika länder.
    Dock har vi hittills valt att inte ha några riktigt spännande äventyr hemma i Sverige. Men det kanske kommer...

• Bingen
    LindaPhil skrev 2024-11-14 07:26:31 följande:

Offentligt sex i bilen eller skogen, på stranden eller rastplats har vi säkerligen haft oftare under åren än hemma skulle jag tro.

Så, ja, det är lite av en självklarhet att vi blev påkomna ett antal gånger, med de eventuella konsekvenser som följd.

Det är en risk man tar, och man måste också acceptera spelets regler i så fall...

Men det är helt okej, mycket upphetsande tycker vi...

Det låter fantastiskt men blev så klart nyfiken på vilka eventuella konsekvenser som blev till följd? 
  • HSL7510

jamenvisst . under som ung hände det rätt ofta. Jag och kompisen med varsin tjej som sov över i min etta. Vart ska man ta vägen liksom. Sedan med xet på porrklubb osv osv.
    I skogen 
    I bilen , har haft folk som satt i sin bil och tittade på medans hon sög mig.
    Det var tändande ty det en kvinna som satt o kollade. Tror nästan hon började smeka sig 

• LindaPhil
    Bingen skrev 2024-11-15 16:46:16 följande:
    Det låter fantastiskt men blev så klart nyfiken på vilka eventuella konsekvenser som blev till följd? 
    Det har hänt, faktiskt rätt ofta, att den (eller dem ibland) som stannade för att titta -och de är inte alla som gör det. Tyvärr - och visade intresse, blev bjudna på ett och annat.
    Oftast bara en avsugning, ibland bara smeka, i då och då mycket mer än så...
  • Bingen
    LindaPhil skrev 2024-11-16 08:44:01 följande:
    Det har hänt, faktiskt rätt ofta, att den (eller dem ibland) som stannade för att titta -och de är inte alla som gör det. Tyvärr - och visade intresse, blev bjudna på ett och annat.
    Oftast bara en avsugning, ibland bara smeka, i då och då mycket mer än så...
    Ja du ser, spännande och förhoppningsvis till stor glädje för båda parter kanske enligt mig.😉 Men ni kanske inte alls ville ha nån som fastnade o kika på er? Jag var kanske lite snabb o tolka ordet konsekvens som nåt negativt men det behöver ju absolut inte vara så.
    Hur tyckte du/ni att det va när ni fick sällskap i ert äventyrliga görandet?🤭   
  • LindaPhil
    Bingen skrev 2024-11-16 23:58:34 följande:
    Ja du ser, spännande och förhoppningsvis till stor glädje för båda parter kanske enligt mig.😉 Men ni kanske inte alls ville ha nån som fastnade o kika på er? Jag var kanske lite snabb o tolka ordet konsekvens som nåt negativt men det behöver ju absolut inte vara så.
    Hur tyckte du/ni att det va när ni fick sällskap i ert äventyrliga görandet?🤭   
    "Ja, du ser"...

Är du medveten om hur nedlåtande du låter där?
    Och resten av din kommentar är inte mycket bättre...

Ärligt talat, om vi inte inte ville/hade någonting emot att någon dök upp och tittade på, med eventuellt mera, skulle vi då ha satt oss i den situation?

Om vi inte tyckte om det, skulle vi då ha gjort det igen och igen och igen under åren?

Lyssnar du enbart på dig själv istället för att höra vad andra säger?
  • Anonym (Hh)

Jag brukar gå på sexklubbar och ha sex med andra par runt mig. Älskar den sexvänliga miljön och att se andra och att låta andra se mig. Det är som liveporr 🤩
    Är inte intresserad av att göra det på olämpliga platser där folk som inte vill eller blir stötta kan de det. 

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?