• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anonym (Ungdom)

Med Min kille som jag var Tillsammans med i 18-årsåldern gjorde vi det på flertalet ställen. Minns att vi gjorde det bakom några buskar vid Medborgarplatsen. Ingen såg oss (tror jag) men vi hörde hur folk gick förbi ngn meter därifrån. Vi gjorde det även vid en förskola på söder mitt i natten.I hissen på väg upp till Mariahissen gjorde vi det på också. Vi kunde liksom inte hålla oss och båda bodde hemma så det gällde att vara kreativ.

Sedan delade han och hans två år yngre bror rum så det hände ofta att vi hade sex när brorsan somnat. Han måste ju ha hört oss och låtsas sova (bara några meter emellan sängarna). Minns att det var upphetsande att rida min kille medan hans bror sov där bredvid. Knäppt egentligen men tänkte inte så långt i den åldern.

• Anonym (Upphetsande)

Lite i skymundan på stranden har det hänt flera ggr.

På en fest, ovetandes att kompisar stod utanför fönstret och såg hur hon red mig.

I ungdomen, i ett tält med andra sovandes där.

I ett bås på offentlig toalett med folk som kom on och ut i andra bås.

Men ensamma utan upptäckt i en hiss var nog mest spännande och också mest oro för upptäckt. Svårt att snacka bort om man blir påkommen där.

• Anonym (Härligt)

För många år sedan så hamnade jag och min fru hemma hos en tjej efter krogen och en äldre kamrat till henne en kille. Helt plötsligt var min fru borta. Hittade henne i sängen med kvinnan som vi gick hem med. Jag klev självklart in i rummet och deltog i leken vilket var helt underbart. Det slutade med att vi låg 4 st i sängen :) Resten kan ni nog lista ut själva.

• Anonym (Man)

Min fru och jag hade vår debut med åhörare! Efter en fest övernattade våra gästande vänner, ett par, i hennes vardagsrum och jag fick sova med flickvännen (som hon var då) i sovalkoven. Vi hade inte haft sex och hon var ännu oskuld trots att hon var 26. Ganska snart hörde vi att det andra paret var igång och flickvännen blev tänd och ivrig. Hon hade lagt sig med strumpbyxorna på, men gjorde inget motstånd när jag drog av dem. Hon hade varit rädd för debuten, men det gick enkelt, inget jobbigt. Snart var också vi i full gång, utan skydd.Hon bad mig vara försiktig men i upphetsningen släppte vi alla hämningar och körde för fullt till slut. När vi var klara hörde vi att det var helt tyst hos det andra paret så vi förstod att de hade hört oss. Den andra tjejen hade retats lite med flickvännen sen dagen efter. Hon visste att hon var oskuld. Men när vi alla var tillsammans sa ingen något.

• Anonym (Det ger en kick)

Har haft det flera gånger, inte lika mkt nu som förr.

Jobbade på krog i min ungdom, hamnade i discjockeybåset med en bartender efter att alla gäster gått hem.

Övriga personalen satt och vilade ute i restaurangen och vi körde på rätt hårt.

Helt plötsligt frågade han -ska vi fortsätta där ute?

Jaaa sa jag, sagt och gjort slutade det med att vi hade sex på dansgolvet inför allt och alla, de övriga uppskattade detta lite blandat.

Men det var så häftigt, se sig själv i speglar i tak och väggar, jag har aldrig känt mig så porrstjärneaktig som då, ryktet spred sig lite, det var ju mindre kul när familjen fick reda på det.

• Anonym (Snälla frun)

Har sex då andra ser ganska ofta. På swingersklubbar (om det nu räknas) på vissa nakenbad, doggingplatser m.m

• Anonym (f)
    Hejhjälpmig skrev 2020-08-01 13:03:45 följande:

Alkohol..., när jag är full tar jag ofta fram kompisars snoppar och runkar av dom. Det har hänt på bussar och uteserveringar mycket dom senaste åren. Förr i parker - det är kul när främlingar stirrar och killen motvilligt erkänner att han gillade att visa upp när några tjejer förskräckt bredvid ett par med nyfiken tjej och nervös pojkvän

Haha. Jag har inte gjort det med random vänner, men med mitt ex. Sugit av honom flertalet gånger i parker. Vi undvek ställen med barn dock.

Han var rolig att göra det på, eftersom han inte är exhibitionist, men däremot älskar oralsex och inte kan säga nej trots att han blir nervös.
  • Anonym (Härligt)

Visst är det härligt med sex om man dessutom kan ha det lite överallt :) så länge det inte är barn i närheten så kan jag tycka att man egentligen kan ha det vart som helst man känner för det. Blir samtidigt spännande, eller hur? Folk behöver inte titta om dom tycker att det är vidrigt.

Även fast man är äldre så slutar man aldrig att tycka om sex. Man är fotfarande galen och lite tokig.... Precis som man var när man var yngre. Men man är aldrig äldre än vad man gör sig. Att vara pryd med åldern är absolut ingenting för mig. Jag älskar sex så varför ska man inte kunna älska vart som helst:)

• Anonym (Morw)

Har hänt för mig är sjukt sexigt, gör gärna om det :)

• Anonym (Trevlig)
    Anonym (bad girl) skrev 2011-05-01 18:57:58 följande:

Två decimeter ifrån, på andra sidan väggen från mitt gråtande ex på en studentfest, räknas det?

(Inget att försöka kopiera, faktiskt.)

Inte bad girl. Fruktansvärt okänslig girl. Du borde skämmas. Helt ärlig
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?