Inlägg från: Anonym (Härligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Härligt)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

För många år sedan så hamnade jag och min fru hemma hos en tjej efter krogen och en äldre kamrat till henne en kille. Helt plötsligt var min fru borta. Hittade henne i sängen med kvinnan som vi gick hem med. Jag klev självklart in i rummet och deltog i leken vilket var helt underbart. Det slutade med att vi låg 4 st i sängen :) Resten kan ni nog lista ut själva.

• Anonym (Härligt)

Visst är det härligt med sex om man dessutom kan ha det lite överallt :) så länge det inte är barn i närheten så kan jag tycka att man egentligen kan ha det vart som helst man känner för det. Blir samtidigt spännande, eller hur? Folk behöver inte titta om dom tycker att det är vidrigt.

Även fast man är äldre så slutar man aldrig att tycka om sex. Man är fotfarande galen och lite tokig.... Precis som man var när man var yngre. Men man är aldrig äldre än vad man gör sig. Att vara pryd med åldern är absolut ingenting för mig. Jag älskar sex så varför ska man inte kunna älska vart som helst:)

• Anonym (Härligt)
    Anonym (detvartiderdet) skrev 2020-08-20 04:31:29 följande:

I yngre år hände det titt som tätt. Man är ju som bekant ganska överkåt i den åldern.

Har haft sex på skoltoaletter, i bil på parkering, på hemmafester osv. Sen var det mer regel än undantag att det försiggick en hel del petting under filtarna när man hade filmkväll och liknande. 

Överkåt är man än idag. Det har följt en hela livet... Som tur är :)
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?