• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Grossglanz

Jag blev avsugen av en dam när hennes man satt å tittade å drack en bärs...de va najst

• misil

Ja ett flertal gånger tycker t,ex väldigt mycket om när min käresta har träningstights utan trosor under vilket verkligen gör att hennes söta och sexiga stjärt kommer till sin rätt,när vi då är ute och handlar brukar jag leda in henne i en gång där få människor finns och smeka henne på utsidan av tightsen en stund och eftersom hon inte har några trosor så framträder hela härligheten väldigt tydligt,ett förspel som både hon och jag uppskattar mycket.Händer då och då att vi inte kan vänta tills vi kommer hem och svänger in till vägrenen och att hon rider mig,medans bilarna kör förbi.

• Anonym (f)
    Anonym (Ungdom) skrev 2020-08-09 00:05:53 följande:

Med Min kille som jag var Tillsammans med i 18-årsåldern gjorde vi det på flertalet ställen. Minns att vi gjorde det bakom några buskar vid Medborgarplatsen. Ingen såg oss (tror jag) men vi hörde hur folk gick förbi ngn meter därifrån. Vi gjorde det även vid en förskola på söder mitt i natten.I hissen på väg upp till Mariahissen gjorde vi det på också. Vi kunde liksom inte hålla oss och båda bodde hemma så det gällde att vara kreativ.

Sedan delade han och hans två år yngre bror rum så det hände ofta att vi hade sex när brorsan somnat. Han måste ju ha hört oss och låtsas sova (bara några meter emellan sängarna). Minns att det var upphetsande att rida min kille medan hans bror sov där bredvid. Knäppt egentligen men tänkte inte så långt i den åldern.

Har likande erfarenhet från yngre ålder, vi hade sex på en tunnelbanestation i tunneln. Säkerligen hamnade vi på film, men det tänkte vi aldrig på.
  • Anonym (sexy)

Jag hälsade på tjejen när hon gick på internat skola hon delade rum med en annan tjej .
    Vi försökte vara tysta men rumskompisen hörde nog en heldel.

• Anonym (detvartiderdet)

I yngre år hände det titt som tätt. Man är ju som bekant ganska överkåt i den åldern.

Har haft sex på skoltoaletter, i bil på parkering, på hemmafester osv. Sen var det mer regel än undantag att det försiggick en hel del petting under filtarna när man hade filmkväll och liknande. 

• Anonym (Härligt)
    Anonym (detvartiderdet) skrev 2020-08-20 04:31:29 följande:

I yngre år hände det titt som tätt. Man är ju som bekant ganska överkåt i den åldern.

Har haft sex på skoltoaletter, i bil på parkering, på hemmafester osv. Sen var det mer regel än undantag att det försiggick en hel del petting under filtarna när man hade filmkväll och liknande. 

Överkåt är man än idag. Det har följt en hela livet... Som tur är :)
  • Anonym (y)

Min dåvarande flickvän och jag var på en musikfestival i Småland på 80-talet.
    Så fort vi fått upp tältet passade vi på att inviga det med en snabbis i missionären.
    När vi kryper ur tältet är jag rätt nöjd över hur snyggt och diskret vi fått utlopp för vår lust bland allt folk tills jag ser granntältet skaka. ?Jo jag såg att vårat tält också skakade men vill inte säga något? sa min lätt exhibitionistiska flickvän.

• Anonym (Mamma Mu)

Japp det har hänt. Första gången var på en fest när jag satt i knät på en annan kille medan min man bara satt en bit ifrån. Kjolen utslagen över hans knä och kuken var stenhård. Jag lyckades lirka upp gylfen och efter lite gnidande så gled han in i mig. Jag satt stilla och körde lite knipövningar och efter en stund började hans kuk pulsera och bulta och sprutade han mig full. En underbar känsla, mitt framför alla andra utan att de förhoppningsvis förstod. Min man var jättesur för han tyckte att jag flörtade för mycket med att sitta och gnida mig i hans knä och han fattade aldrig att jag faktiskt blev knullad och nersprutad mitt framför ögonen på honom. Det var ju lite mörkt och stimmigt i rummet annars hade det aldrig gått. Problemet var när jag skulle resa mig upp. Han fick ta hjälp av sin kavaj för att dölja vårt bus. 

• Anonym (Japp)

Flera varianter kan ta den på en camping när vi gick lös på varandra i ett tält som helt rasade samman. När vi kröp ut var det flera runt omkring som log och vinkade glatt.

• Anonym (Frisinnad)

Ja, det har hänt flera gånger att jag har haft "offentlig" sex:
    ? med flickvän i korridoren på ett sovvagnståg på väg mot fjällen
    ? med flickvän i uppehållsrummet på en fjällstation (minuten efter kom andra gäster in)
    ? med flickvän i underslafen i en våningssäng på ett sommarläger (med annan deltagare sovande i överslafen)
    ? med flickvän på badstranden vid en skogssjö
    ? med dåvarande hustrun i "undervåningen" i en husbil med barnen sovande (?) i "övervåningen"
    ? med prostituerade i soffan i lobbyn på bordeller i Tyskland

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?