• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anci

Många gånger i vatten vid stranden på semester.

Sitter också mycket på killar när jag går ut. 

• Anonym (Nyfiken)
    Anci skrev 2023-04-29 03:38:44 följande:

Många gånger i vatten vid stranden på semester.

Sitter också mycket på killar när jag går ut. 

Du skriver "sitter också mycket på killar när jag går ut"...

Hur menar du då? Vill du utveckla?
  • Anonym (Framför hund :/)

Ja tyvärr. Var i peak "sjukligt svartsjuk" -snudd på psykotisk- mode.

Passade min syrras hund, hon föredrog helt klart min sambo över mig och var väldigt klängig på honom. Så jag behövde visa för henne vem han älskade mest av oss två och jag får nog erkänna mlm tvingade (skrek på honom och han för rädd att säga nej) min sambo att ta mig doggystyle, framför hunden.

Hon var helt ointresserad och gäspade när vi gjorde det vilket gjorde mig ännu argare.

Bara ett par veckor efter det var vi på psyket och jag fick ett LPT och var inlagd ett par veckor.

• Anonym (animal rights)

Yucky med sex framför en stackars hund Kräks Creepy att dra in husdjuret i en maktkamp om vem som gillar vem. Om sexet sker ovetandes om hundens eller kattens närvaro i rummet en annan femma. 

• Anonym (Engelska)

Ett flertal gånger..
    Den som kanske minns bäst är på en konsert.
    Blev väldig upphetsad och min ex tog av sina trosor. Öppnade mina byxor. Satt på mig och började att rida mig.
    så någon oss. Ja musiken stoppade 

• Anonym (animal rights)
    Anonym (Frisinnad) skrev 2023-03-13 17:02:23 följande:

Ja, det har hänt flera gånger att jag har haft "offentlig" sex:
    ? med flickvän i korridoren på ett sovvagnståg på väg mot fjällen
    ? med flickvän i uppehållsrummet på en fjällstation (minuten efter kom andra gäster in)
    ? med flickvän i underslafen i en våningssäng på ett sommarläger (med annan deltagare sovande i överslafen)
    ? med flickvän på badstranden vid en skogssjö
    ? med dåvarande hustrun i "undervåningen" i en husbil med barnen sovande (?) i "övervåningen"
    ? med prostituerade i soffan i lobbyn på bordeller i Tyskland

Tjatigt! Med allt ditt snack om sex med prostituerade på bordeller i Tyskland, Danmark or whatever. Läs på om human rights! 
  • Anonym (Engelska)

En mera, det var nyligen?
    Var på AW med min sambo på en restaurant . Sambo gick på toaletten.
    När hon kom tillbaks, tog hon min hand upp under klänningen.
    Ingen trosor och väldig blöt. Jag gav henna en squirt orgasm.  Ingen märkte någonting men så upphetsande 

• Anonym (animal rights)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-04-30 12:54:59 följande:

En mera, det var nyligen?
    Var på AW med min sambo på en restaurant . Sambo gick på toaletten.
    När hon kom tillbaks, tog hon min hand upp under klänningen.
    Ingen trosor och väldig blöt. Jag gav henna en squirt orgasm.  Ingen märkte någonting men så upphetsande 

Jepp. Somliga behöver publik för att komma. Twisted mind. Andra som ser människan ser varandra i ögonen behöver allt mindre sex in public i sin upphetsning. Mindre luttrade, less desillusionerade. Läs på om human rights. 
  • Anonym (animal rights)
    Anonym (Påta) skrev 2023-05-01 22:59:05 följande:

Flera gånger.  Men då jag var hos flickvännen så skulle jag toa. Efteråt.  Natt. Jag öppnar flickvännens dörr, tar ett steg. Och i mörkret tänds en cigarett.  Mamman. Hon har suttit och lyssnat då hennes dotter blivit knullad. Varannan tisdag i två år likadant 

Stackars morsa. Mitt studentrum var himla lyhört. När jag flyttat ut och besökte korridoren sade en tjej som bodde kvar hon hört allt i sexväg! Skäms
  • Alice1982

Många gånger. Min man har knullat mig på säkert 25 restaurangtoaletter genom åren. Har sugit av honom flera gånger i bilkö. I ett hörn på ett bibliotek och i typ alla parker i innerstan.

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?