• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Noxigen

Ah, dock va de inge bra, gör gärna om det nån dag.

• valkyrie

japp hände en gång med mitt ex. och ett par gånger med min make. det är väldigt upphetsande.

• Anonym

Om folk inte var så blyga, pryda och moraliserande så skulle vi haft överfulla nakenbad i Sverige. Nakenbad är det härligaste som finns och du blir solbränd och snygg på  köpet.

• Badabing
    Anonym skrev 2011-05-03 17:13:33 följande:
    Om folk inte var så blyga, pryda och moraliserande så skulle vi haft överfulla nakenbad i Sverige. Nakenbad är det härligaste som finns och du blir solbränd och snygg på  köpet.
    Eller hur. Jag är där varje år. Underbart. Men lite ensamt då sambon ogillar det.
  • Rikard
    Badabing skrev 2011-05-03 18:05:19 följande:
    Eller hur. Jag är där varje år. Underbart. Men lite ensamt då sambon ogillar det.
    Har ännu aldrig varit med en kvinna under någon längre tid som inte gillat att sola, bada naken och ha utomhussex. Dock avskilt och inte inför publik. Fast det har ju råkat bli så att vi fått publik ändå.

Den enda som verkligen tände på risken att bli ertappad var för övrigt troende muslim!
  • Agridulce
    Anonym (absolutyes) skrev 2011-05-02 23:02:53 följande:
    Det där lät grymt! Vad hände sen efter att du kommit, stod han kvar?
    Jag försökte få med honom i sängen för att köra trekant men han vågade inte. Skrikandes
    Tvekan dödar
  • emmiiz

hade trekant en gång, som jag ångrar än idag. blev mer lr mindre tvingad av en kille jag tyckte om sjukt mycket. han sa att han skulle lämna mig om jag inte ställde upp på trekant med hans bästa vän, dum som jag var så hade jag det. grät och duschade hur länge som helst när allt var över! dock lämnade han inte mig, utan det var jag som lämnade honom!

• Anonym (Vasser)
    Fast att vara naken är ju inte samma sak som att ha sex :S
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?