• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Bedhead
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-03-11 19:04:13 följande:
    På riktigt?
    Jaaa. Ett yngre, mer skandalöst jag. Det var roligt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Bedhead skrev 2010-03-11 19:05:07 följande:
    Jaaa. Ett yngre, mer skandalöst jag. Det var roligt.
    Hahaha coolt!
    Beautifully Human
  • Bedhead
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-03-11 19:14:43 följande:
    Hahaha coolt!
    Det är aldrig för sent att testa! Jag skulle gärna göra det om det inte vore för min ointresserade sambo. Och en lite för otränad figur.
  • Nice Girl Wrong Place
    Bedhead skrev 2010-03-11 19:20:20 följande:
    Det är aldrig för sent att testa! Jag skulle gärna göra det om det inte vore för min ointresserade sambo. Och en lite för otränad figur.
    Absolut aldrig för sent. Men min man skulle aldrig gå med på det hahaha...

Äsch, I've had my fun så att säga.

Men vissa minnen är sköna att ha.
    Beautifully Human
  • Hugo37

Har haft det på en solvarm klippa i skärgårn.. vi visste inte att ett par stod och smög i buskarna...men efter ett tag möttes våra blickar och det var riktigt skönt.

• Bedhead
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-03-11 19:24:17 följande:
    Absolut aldrig för sent. Men min man skulle aldrig gå med på det hahaha...Äsch, I've had my fun så att säga.Men vissa minnen är sköna att ha.
    Då är vi i samma läge. Synd att våra sambosar inte uppskattar sina coola tjejer till fullo.
  • Maryestelle01

Jo visst..trapphus, offentliga toaletter, kompisars kök, i rum där andra sovit två meter bort, skogen, trädgårdar, arbetsplatser osv...

Men jag hade en granne i 50 årsåldern som knullade på sin ballkong helt öppet. Då blev jag lite sur för min dotters fönster var i jämhöjd. Jag fick dra ner rullgardinen....motaltant blev jag plötsligt...

• Nice Girl Wrong Place
    Bedhead skrev 2010-03-11 20:03:48 följande:
    Då är vi i samma läge. Synd att våra sambosar inte uppskattar sina coola tjejer till fullo.
    Hahaha ja eller hur. Jävla torrisar
    Beautifully Human
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?