• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Xenicide

Jag har aldrig gjort det själv med någon i närheten, men visst har man hört lite.
    Tvättstugan är ju en klassiker, en riktig moaner detsutom.
    Lite petting i en soffa med 5-6 pers måste väl räknas lite med.

Och sen har man ju hört store brossan en hel del gånger.
    Fast det är kanske inte så konstigt, en etta och en överkåt flickvän.

Lill brossan har jag hört med, men det har även hela familjen gjort så som dem håller på.
    Sen finns det lill syrran i ett rum med kanske 5 pers, bara petting med där kändes det verkligen gross.

• Gung Ho

-Knullade min tjej mot ett träd bredvid ett 'elljusspår' där vi visste att det fanns folk som sprang runt..

-En annan tjej i tvättstugan på Sturegården U-a samtidigt som en annan var där (stugan bestod av flera rum, varav vissa sällan använda).

-Bredvid sovande kompisar ett par gånger, en gång 'wild style' (men då var kompisen (och vi) rejält fulla). Nu kom jag på att vi dessutom i båda fallen hade analsex..

-I Sambons föräldrahem dagtid med dem på nedervåningen (mamman kom upp ca 1 minut efter vi var 'klara' och dragit upp kläderna).

-Hemma i mitt 'pojkrum' med andra hemma, var inte så kul när mamma kom in och man stod på knä bredvid sängen.. {#lang_emotions_undecided}

• Anonym (***)

Ja! Jag och min man hade lite sånt för oss i ungdomen.
    Vi har haft sex högt upp på ett berg med förbipasserande nedanför, på en pendlarparkering, i en gränd, jobbtoaletten m m.
    Med en annan kille hade jag sex i samma rum som våra kompisar låg och sov. Eller försökte sova iallafall.
    Trots detta kan jag inte påstå att jag tänder på att ha publik då jag har sex, det är nog grejen med att ta tillfället i akt som jag gillar.

• Anonym (mormor nu)

Starkaste minnet är nog när vi var i 40-årsåldern och bjudit med ett (nyblivet) par ut i skärgården en helg.  I den trånga segelbåten, där vi låg varje par på varsin brits, med bord mellan oss kunde det andra paret inte hålla sig.

I ungdomen var vi två par som rökte hasch och sedan låg med varandra i varsin säng/soffa i samma rum.

Hamnade en gång hos en av dåtidens mest eftertraktade ungkarlar, (sångare och skådis - still going strong) med två andra tjejer.  Han gick in i sovrummet med en av oss i taget, vi andra väntade utanför på vår tur...  Hört talas om groupies...

Flera män i min ungdom fixade gärna trekant med två tjejer - det kanske inte är så du menar. Värdens dröm var ofta två tjejer tillsammans på skinnfällen framför brasan. SEdean skulle gärna en av oss stanna kvar över natt.

Tidig morgon i sittbrunnen i naturhamn i skärgården kanske inte räknas - vi hade inte koll på om någon gick förbi t ex för att rasta sin hund.
    Eller på balkong på fjärde våningen i sexvåningshus, räknas det?  Tidig morgon i park i Stockholm (Liljanskogen)? Påtända av amfetamin, vet inte vad som hände omkring oss.

I sovrum på smokingmiddag med känd låtskrivare/sångare (still going strong) hos en annan av de superkända ungkarlarna , som råkar  titta  in..

På hotellrum i Portugal med syrran sovande (?) i samma rum  - och en lokal förmåga...

• Anonym (knullsugen)

På en fest där vi var värd för ett tag sen så vart jag och frugan lite sugna på varandra. Vi gick till sovrummet och kastade av oss kläderna och hoppade i säng där vi hade skön, hård, sex och stönade högt och tydligt.

Dörren stod på vidgavel och festbesökarna, stod vid dörrposten och smakade på sina drinkar och var avundssjuk.

När vi var färdiga klädde vi på oss och fortsatte festa på.

De tyckte vi gjorde ett bra jobb

• Anonym

Jag och min kk hade sex i ett hotellrum när hans kompis och flickvän låg och sov i samma rum. Kompisen vaknade och bad oss va tysta och kastade kuddar på oss!

• Anonym (Ja)

Jag och min sambo brukar knulla på nakenbad varje sommar och det är ofta andra tittar på när vi knullar, vi blir ännu kåtare av att ha publik och det har hänt att vi fått hjälp av andra par när vi knullat så vi har varit fyra som haft sex för publik. 

• Anonym (jovars)

Som mest har vi haft en publik på ca 50 pers... men då hade ju de flesta sex också, de var ju inte bara där för att tita på oss

• Burlesque

Aldrig bland vänner eller liknande, då jag finner det jävla respektlöst. Men det var ju onekligen andra närvarande  när jag "råkade" ha sex i en buss. Och jag vågar vara säker på att väldigt många av mina grannar sett mig knulla på balkongen.
    Men det är lite annan sak än om man är tre-fyra pers i samma rum och två har sex, varesig de andra sover eller är vakna, det tycker jag personligen är respektlöst, och inget jag själv vill bli utsatt för heller.
    :)

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?