• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anonym (plupp)

haft sex i ett båthus med förbi passerande människor, på en skolgård i ett leksakshus och även hemma... när folk i grannhuset tittat på.

• Anonym

parker, spårvagnen, i rum när folk varit där eller i rummet brevid, skoltoan + mängder av andra toaletter, på diverse ställen utomhus.
    tycker det är lite extra pirrigt men min man uppskattar det tyvärr inte lika mycket som jag. han tycker vi är FÖR GAMLA!! (vi är 26 och 27 men har varit ett par i fem år och han har haft samma åsikt hela tiden)

• Anonym

Ja, absolut.

Har haft sex i ett trapphus, högst upp vid vindsdörren förvisso men det ekade fint och med tanke på att man hörde grannarna prata genom väggen så

Haft sex i samma rum som kompisar varit i flera gånger, "extremaste" tillfället red jag av honom i soffan medans polarna spelade playstation brevid. Annars mest bara i sängen brevid, min kompis kille älskade att ligga och kommentera vad vi gjorde.

Ja, husvagnen vi delade med mina föräldrar. Duschen var en favorit medans jag fortfarande bodde hemma. Svärföräldrarnas soffa, de kom hem mitt i (hoppsan)

En teaterscen, fast det var ingen där...men man vet ju aldrig.

I parker, lekplatser. Lastbilar, personbilar, i vattnet, föreningens tvättstuga...

Oj, det var mer än vad jag trodde. Nu sedan vi fått barn har det inte blivit lika mycket utanför hemmet, balkongen är en favorit sommar som vinter dock

• Anonym (ja)

Ofta på nakenbad på stränder men även på balkongen hemma viste inte först att grannen tittade på men sedan såg vi att han stog och runkade medan vi knullade så vi bad honom komma i och delta i våra övningar-

• Anonym (lily)

Lite överallt faktiskt, vet inte om det varit pirret vi varit ute efter eller om vi helt enkelt bara tagit tillfället i akt, eftersom de bästa gångerna faktiskt varit hemma ensamma om man tänker efter.

Här kommer lite exempel....

I tvättstugan...ovanpå maskinen när den var igång... kan tipsa om d....

Förra bröllopet vi var på slank vi ner på toaletterna under middagen.

Händer fortfarande att vi smiter iväg om vi är hemma hos familjen,,, gamla flickrummet & pojkrummet fungerar perfekt för det ändamålet...även källaren...

ute i naturen,,..

en vän till oss hade ett städjobb på en restaurang nere vid hamnen,...hela övervåningen bestod av glas ut mot havet (men då det vari vid hamnen så var det inte bara hav utan en massa båt-trafik med). Vi invigde ovanvåningen medan vännen städade där nere....

Det enda som verkligen undviks är andras barn (ja att de är i närheten då med risk för att komma in i rummet eller så)..., deras egna föräldrar får helst ha det där blommor o bin samtalet med dem.

• Anonym

Jo, det var nog det närmaste en fyrkant jag kommit. De låg i sängen och vi på madrass på golvet.

• Anonym (swingit)

Ja, eftersom vi swingar så händer det ganska ofta

• redneck girl

japp det har ju hänt genom åren.i bilen...med folk i baksätet.urdumt kanske;)...parker,badstränder,gubbens jobb,gräsmattan.

• Anonym (Drömmande fegis)

Nån fler ?

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?