• Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anonym

Hittade en intressant gammal tråd. Nån fler som vill svara ?

• Hama2

enda gången var i tonåren då jag och en kompis onanerade ihop till en porrfilm.

• Anonym (blåsljud)

Mm, jag var med om en gång att jag och en kille skulle ligga och sova i underslafen på en våningssäng medan ett annat par höll på som bäst där uppe. Fast det var sådär kul. De hade väl inte fått knulla någon av dem på länge, var rätt fulla och högljudda. Mitt i hela alltet började de blåsa varandra i naveln, med typ pruttljud som effekt. Och tyckte det var hur kul som helst.

Vi tyckte väl att de kunde nöjt sig med att byta telefonnummer eller nåt den kvällen och tagit det där hemma senare i stället. Tilläggas kan att det var som en sovsal med ett antal våningssängar till, så vi var inte ensamma om att höra dem. Fast det var nog bara vår säng som skakade, haha.

• Badabing

Lite på en gräsmatta intill en koloni. På nakenbadet där det kom 5-6 ungsomar bara sekunder efter jag lagt satsen på henne. I havet på samma strand..Hemma hos hennes föräldrar när de var hemma. Haha

• Anonym

Ett av mina mer minnesvärda knull inträffade för ett antal år sedan på en campingplats på norra Öland. Vi bodde ute i förtältet i mina svärföräldras husvagns (hade inte så bra ekonomi på den tiden och det var ett billigt sätt att semestra). Hur som haver, jag blev kåt och fick frugan med på noterna så vi satte igång lite försiktigt, våran äldsta dotter sov inne i husvagnen hos mormor och morfar och den yngsta sov brevid oss. Till saken hör den at min frus syster, man och deras barn hade tillfälligt inkvarterats i husvagnen också. De skulle hyra en stuga men skulle få tillträde till den dagen därpå. Och som grädde på moset hörde vi hur folk stod utanför vårt förtält och pratade.

Där låg vi och knullade, dottern sovandes brevid oss och husvagnen full av övriga släktingar i husvagnen och folk som stod och pratade inte ont ananandes utanför. Kan tillägga att själva knullet gick mycket försiktigt till men jag njöt något grymt av att ingen fattade vad vi höll på med!

• Badabing

Att knulla med dottern bredvid sig känns nästan lite nasty. Beroende på hur gammal hon är

• Anonym

Fy för att ha sex i bassängen där andra vistas, vill inte ha era kroppsvätskor i min mun bläääääää. Havet känns mer okej.

• Anonym (bad girl)

Två decimeter ifrån, på andra sidan väggen från mitt gråtande ex på en studentfest, räknas det?

(Inget att försöka kopiera, faktiskt.)

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?